Search
Hrvatska
Riječ predsjednice 
I mi smo veliki poslovni korisnik
Ericsson Nikola Tesla u svojoj listi proizvoda i usluga navodi i suvremena rješenja poslovnih sustava utemeljenih na Internet protokolu koja zaposlenicima malih, srednjih i velikih tvrtki osiguravaju mobilnost u radu i dostup relevantnim informacijama u svako doba, s bilo kojega mjesta.
Ne treba puno riječi trošiti o tomu kako je kontinuirana prilagodba okruženju u kojemu se djeluje i živi danas nužnost. Spremnost na promjene jedini je put prema napretku. Uz današnji ubrzani životni tempo upravljanje informacijama i znanjem, brzo i kvalitetno donošenje odluka postaju nužnost, komparativna prednost i prioritet svih suvremenih kompanija i poslovnih ljudi.
Promjenjivost uvjeta na tržištu velik je izazov kod osmišljanja realnih kratkoročnih i dugoročnih ciljeva. Pronaći pravi put prema naprijed postaje sve teže. Područje koje se u jednom trenutku može učiniti manje zanimljivim veoma brzo može doći u središte pozornosti. Pokazuje to, recimo, svojedobni Ericssonov odmak od područja poslovnih sustava. No, u nastojanju da se dokaže kao isporučitelj cjelovitih kvalitetnih rješenja Ericsson u zadnje vrijeme upravo rješenjima, uslugama i proizvodima u segmentu poslovnih sustava daje velik značaj. Kompetencije u tom području se obnavljaju, unaprjeđuju, nastoje se iznaći nove poslovne prilike, a slijedom te promjene u strategiji korporacija se našla u potrazi za lokalnim sredinama u kojima postoje raspoloživi resursi sa stručnim znanjima o poslovnim sustavima.
Takva je kompanija Ericsson Nikola Tesla. Dobro razvijena baza kupaca Ericssonovih poslovnih sustava i mreža kvalitetnih partnera njeguju se godinama. Udio poslovnih sustava u ukupnoj kompanijinoj prodaji uvijek je bio respektabilan, a kompanija raspolaže iskusnim marketinško-prodajnim timom te znatnim brojem stručnjaka koji su spremni našim kupcima na domaćem i na inozemnim tržištima pružiti kvalitetnu profesionalnu podršku te usluge konzaltinga i planiranja u domeni poslovnih sustava, usluga i rješenja. Danas Ericssonovi poslovni sustavi osiguravaju malim, srednjim i velikim tvrtkama pokretljivost u poslovanju, pristup kompanijskim stručnim resursima u svako doba s bilo kojega mjesta, a takav način poslovanja može biti solidnim temeljem za uspješno poslovanje i poslovni rast naših kupaca. Ujedno, ti su sustavi i modularni te ih odlikuje fleksibilnost u primjeni, što kupcima otvara mogućnost nadogradnje tih sustava u skladu s rastom njihovih komunikacijskih potreba. Sve to potvrđuje opravdanost Ericssonovoga obnovljenoga interesa za poslovne sustave, a i našu kompaniju potiče da tomu području damo još veći značaj.
Internet u džepu – povećana učinkovitost
Suvremeni integrirani komunikacijski sustav u mnogočemu može unaprijediti poslovanje jedne kompanije, bez obzira na to kojim se područjem ona bavila. Koncept mobilnoga ureda upravo je prema povećanju poslovne učinkovitosti i usmjeren. To se potvrđuje i u našoj kompanijskoj praksi. Naime, uz to što smo lokalni i regionalni predvodnik u isporuci sofisticiranih komunikacijskih rješenja i usluga u segmentu poslovnih sustava, mi smo i sami velik poslovni korisnik. Kompanijin MD110 komunikacijski sustav odlična je podrška uspješnoj komunikaciji među zaposlenicima kompanije koji uz uslugu virtualne privatne mreže (VPN – Virtual Private Network) ujedno omogućuje znatna smanjenja operativnih troškova. Uz to, taj sustav pouzdana je podrška kvalitetnoj komunikacijskoj povezanosti s našim kupcima koji djeluju i izvan Hrvatske, na nekoliko desetaka stranih tržišta, među kojima su i od Hrvatske veoma udaljeni krajevi poput Sibira, Kirgistana ili Sudana. Manjim ili srednjim kompanijama jednako kvalitetnu komunikacijsku uslugu osigurat će Ericssonov sustav BusinessPhone.
Tu su i druge mogućnosti. Blagodati rješenja Ericsson Mobile Organizer (EMO), primjerice, i osobno koristim. Tijekom svoje karijere često sam putovala, a sada kada radim na čelnoj poziciji jedne od najuspješnijih hrvatskih i Ericssonovih lokalnih kompanija te obnašam i regionalne rukovodeće dužnosti po nekoliko puta tijekom jednoga mjeseca nalazim se u avionu. Posao u kompaniji zbog mojega odsustva ne može čekati. Svi smo svjesni kako je u dinamičnom poslovnom okruženju brza odluka u ključnom trenutku od presudne važnosti. Zbog toga mi mogućnost dostupa do elektroničkoga poštanskoga sandučića, pregledavanje dokumenata koji stižu priloženi u elektroničkoj pošti te dostup do kompanijinih diskova i intraneta s nizom alata i podataka neizostavnih u procesu donošenja odluke omogućavaju da svoj ured «otvorim» u Budimpešti, Beču, Stokholmu, Moskvi, Rimu, zapravo – bilo gdje na kugli zemaljskoj. EMO rješenje omogućuje mi da budem svojevrsni «poslovni nomad», a ta je mogućnost, s obzirom na karakter posla kojega obavljam, često jedini izlaz iz složene situacije. U takvom načinu rada nisam usamljena. Znam da mnogim kolegama u kompaniji i izvan kompanije takve komunikacijske mogućnosti osiguravaju danas prijeko potrebnu mobilnost u obavljanju svakodnevnih zadaća, i to uz visoku troškovnu učinkovitost.
No, to nije sve iz Ericssonovoga arsenala u segmentu poslovnih sustava mi u kompaniji primjenjujemo i sustav MX-ONE. Doduše, on zasada nije na raspolaganju svima već samo dijelu zaposlenika, ali postupno će i on u cijelosti postati dio naše radne svakodnevice. Riječ je o sustavu koji objedinjuje najbolje od mobilnih komunikacija, fiksne telefonije i IP povezivanja, osiguravajući korisnicima komunikaciju glasom i podacima u pokretu. On se temelji na otvorenoj platformi koja podržava aplikacije što pojednostavnjuju svakodnevni rad. To je sustav čije se djelovanje temelji na radu servera, a njime možete upravljati s bilo kojega mjesta na svijetu. Riječ je o rješenju dovoljno snažnom da međusobno poveže i do tisuću ljudi na različitim lokacijama, potvrđujući se tako kao alat bez premca u poslovnoj komunikaciji.
Tu priča o Ericssonovim poslovnim sustavima ne završava jer oni se, kako sam već spomenula, odlikuju modularnošću i slojevitošću, što omogućuje njihovu nadogradnju u skladu s rastućim komunikacijskim potrebama korisnika. Ne znam kako priča završava, ali u jedno sam sigurna – svako novo, još suvremenije, još kvalitetnije Ericssonovo rješenje u segmentu poslovnih sustava mi ćemo, kao suvremena kompanija znanja i poslovne izvrsnosti te kao veliki poslovni korisnik svakako primijeniti i ponuditi ostalim poslovnim kompanijama, našim kupcima i partnerima.
Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle