Search
Hrvatska
Novi regionalni menadžer za Rješenja kupcima i podršku prodaji 
Nastavak puta prema operativnoj izvrsnosti

Od 1. travnja 2006. Hrvoje Benčić, u Ericssonu Nikoli Tesli direktor jedinice za Marketing, rješenja kupcima i podršku prodaji, preuzeo je kormilo u tom istom području na regionalnoj razini. Na poziciji regionalnoga menadžera u Srednjoj Europi za Rješenja kupcima i podršku prodaji odgovoran je izravno predsjedniku regije Janu Campbellu, a na toj dužnosti naslijedio je mr. Gordanu Kovačević koja će se usredotočiti na vođenje Ericssona Nikole Tesle, najveće Ericssonove kompanije u regiji.

 

Ponuda kvalitetnih, pouzdanih i fleksibilnih informacijsko-komunikacijskih rješenja jedna je od temeljnih Ericssonovih aktivnosti. Zbog toga je učinkovito vođenje ovoga poslovnoga segmenta jedan od presudnih čimbenika u uspješnom poslovanju korporacije. Ericsson Nikola Tesla do sada se potvrdio u korporaciji kao jedan od regionalnih centara kompetencija za cjelovita ICT rješenja. Ovu poziciju su kompaniji priskrbili stručnjaci koji godinama unaprjeđuju svoja znanja i način rada. Stoga ne čudi da je na regionalnoj razini odgovornost upravo za to područje ostala u našoj kući. Hrvoj Benčić kratko komentira svoje imenovanje regionalnim menadžerom za Rješenja kupcima i podršku prodaji u Srednjoj Europi.

 

- Širenje perspektive s lokalne na regionalnu veoma je zahtjevna zadaća. Kako doživljavate svoje nove regionalne odgovornosti?
- Od uspostave tržišne jedinice Srednja Europa u 2002. godini sudjelovao sam u regionalnim aktivnostima, prvo kao menadžer odgovoran za profesionalne usluge, a potom kao menadžer za savjetodavne usluge, te sam bio član regionalnih menadžment timova za Usluge i Rješenja kupcima i podršku prodaji. Kada je riječ o području cjelovitih rješenja, usko sam u proteklim godinama surađivao s Gordanom Kovačević koja je veoma uspješno vodila taj poslovni segment na regionalnoj razini te mislim da mogu osigurati uspješan nastavak aktivnosti. Osim toga, znam da su kompetencije i fokusiranost ljudi koji rade u području cjelovitih rješenja u regiji na zajedničke ciljeve veoma visoki. Uz takvu podršku uvjeren sam da uspjeh neće izostati. Profesionalna regionalna sinergija u ovom području je zadivljujuća, a u svojoj novoj ulozi nastojat ću ju maksimalno iskoristiti.


Naravno, ne treba posebno isticati kako sam zahvalan na povjerenju koje mi je ukazano imenovanjem na ovu odgovornu dužnost te ću učiniti sve što je u mojoj moći da pridonesem rastu Ericssonovoga poslovanja u Srednjoj Europi.

 

- Koja područja ICT rješenja smatrate u ovom trenutku ključnima za rast poslovanja u Srednjoj Europi?
- Vidimo da su telekomunikacijski trendovi koji su bili najavljeni ili predviđeni prije nekoliko godina zaživjeli i u našoj regiji te su postali dio našega svakodnevnoga poslovanja. Među njima najizraženiji je rast mobilnoga govornoga i podatkovnoga prometa. Širokopojasni pristup nam također otvara nove poslovne prilike, naročito u mobilnim komunikacijama te je veoma važno zadržati primat u tom području. U Srednjoj Europi do sada smo bili veoma uspješni u prodaji mobilnih mreža sljedeće generacije, pa i taj trend treba održati. Među područjima na koja se moramo usredotočiti također su i rješenja višeuslužnoga podsustava utemeljenoga na Internet protokolu (IMS).

 

- Što će, po Vašem mišljenju, biti potrebno da se ovi planovi ostvare?
- Prije svega treba nam dovoljan broj kompetentnih ljudi koji će pokriti sve regionalne potrebe te nam treba dobra mjera samopouzdanja da svoje ciljeve i ostvarimo. S obzirom na to da isporučujemo cjelovita komunikacijska rješenja potrebne su nam različite kompetencije. Kada uzmemo u obzir i to da su naši standardi kvalitete veoma visoki, zaključujemo da smo u planiranju svojih aktivnosti bili veoma ambiciozni, ali u našoj industriji nema drugoga puta prema uspjehu. Odgovor na sve izazove vidim u regionalnoj sinergiji. Uz razmjenu znanja i iskustava te uzajamnu podršku u zadovoljavanju komunikacijskih potreba naših kupaca s različitih regionalnih tržišta rast ćemo zajedno. Prošlogodišnje ispitivanje zadovoljstva regionalnih kupaca našim uslugama je donijelo veoma dobre rezultate pa u ovoj godini krećemo s čvrste platforme. No, da bismo bili uspješni moramo i dalje biti proaktivni te moramo uvijek kupca držati u središtu naše pozornosti.

 

J. Lončar