Search
Hrvatska
Riječ predsjednice 
Sklad poslovanja, tržišne marke i ponašanja

Svi Ericssonovi zaposlenici ambasadori su korporativne tržišne marke.

 

Ericsson danas nije ono što je bio prošle godine, a u usporedbe s godinama koje su prethodile možemo se upustiti samo kako bismo našli brojne razlike. Tijekom godina mijenjala se Ericssonova ponuda, a s njom i način djelovanja na tržištu i način rada zaposlenih u kompaniji. Premda se uvijek držao svojih tradicionalnih korporativnih vrijednosti - profesionalnosti, ustrajnosti i poštovanja ljudi - Ericsson je opstao upravo zahvaljujući svojoj sposobnosti prilagođavanja. Vrijedi promisliti u kojoj mjeri se u tim nužnim transformacijama promijenio odnos krajnjih korisnika i kupaca Ericssonove opreme i usluga prema njegovoj tržišnoj marki ili kako to popularno kažemo, brandu? Kako mi koji radimo u toj korporaciji doživljavamo današnji Ericssonov imidž?

 

Sada kada se primičemo sredini ove poslovne godine i kada znamo da smo u prošloj godini ostvarili rezultate koji su učvrstili Ericssonovu poziciju na globalnom tržištu pravi je trenutak da promislimo o tomu s čim ljudi povezuju Ericssonovu tržišnu marku i na koji način mi koji radimo u Ericssonu na to utječemo. Riječ je o potrebi da jasno definiramo "x" faktor Ericssonovoga poslovanja koji označava jednu od ključnih sastavnica korporativnoga uspjeha - Ericssonovu tržišnu marku.

 

Mnogo je stručnih studija i popularnih knjiga napisano o tomu koliko je tržišna marka važna u poslovanju kompanije. Ona je svojevrsna povelja o porijeklu kompanije, garancija kvalitete kompanijine usluge te ukupnost odnosa i osjećaja svih ciljnih skupina prema onome što kompanija radi i što predstavlja, a ne tek puki marketinški alat kojim se isključivo služi kompanijina služba za odnose s javnošću. U tomu i jest bit: tržišnu marku predstavljaju svi koji u kompaniji rade i svi se s njom služe u svom poslu. Ona nam daje stabilnost i predstavlja čimbenik koji donosi prevagu u našu korist kada nas kupci uspoređuju s tržišnim takmacima.

 

Kada kupac kaže: "Volim surađivati s ljudima iz Ericssona," to nije slučajno. To je zbog toga što Ericsson zapošljava ljude koji su dio njegove tržišne marke i koji su garancija odanosti kvaliteti.

 

Gdje je u svemu tomu izazov za nas koji radimo u Ericssonu Nikoli Tesli? Koliko se mi uklapamo u sliku o Ericssonovom brandu? Upotpunjuje li tu sliku naš Nikola Tesla i jača li Ericssonov brand lokalno, baš zbog značaja velikog genija čije je ime vezano uz inovativnost i kreativnost? Ericsson Nikola Tesla čvrsti je i prepoznatljiv dio ukupne Ericssonove tržišne marke, ali joj daje dodanu vrijednost na svim tržištima na kojima poslujemo. Naša je kompanija uvijek bila određena svojom tradicijom i specifičnošću našeg položaja u korporaciji, najprije kao licencnog partnera više od četrdeset godina, a evo ovih dana obilježavamo i jedanaestu godinu od dolaska Ericssona kao najvećeg pojedinačnog vlasnika i stvaranja nove kompanije Ericsson Nikola Tesla. Svih tih godina svojim radom i rezultatima na našim tržištima, svojom kreativnošću i inovativnim pristupom rešavanju zadataka i problema nastojali smo dostojno graditi upravo one odnose, kvalitetu i perepoznatljivost koja nas kvalificira biti dio globalne obitelji i osjećati Ericssonovu tržišnu marku kao svoju. Upravo sklad poslovanja, čiji uzlazni trend traje gotovo od osnutka kompanije, snaga i globalna rasprostranjenost tržišne marke koju osjećamo svojim zaštitnim znakom te ponašanje koje ide ukorak sa suvremenim poslovnim uzusima i procesima, uporišta su za naš rad i razvoj. Smatramo da ćemo tako najbolje pridonijeti snazi Ericssonove tržišne marke i imidžu korporacije globalno. Upravo na taj način uključili smo se i u globalne programe koji imaju za cilj osnažiti Ericssonovu tržišnu marku u skladu s brzim promjenama karakteriostičnim za naše područje rada, odnosno, komunikacijsko-informacijske tehnologije.


Ericsson je promicatelj ideje da je komunikacija osnovna ljudska potreba i da komunikacije zbog toga trebaju biti dostupne svima. Svatko može biti dio Ericssonove vizije i u toj viziji svi sudionici su važni. Ericssonova inovativna tehnologija služi potrebama korporacijinih kupaca i krajnjim korisnicima njihovih usluga i proizvoda. Ericsson je globalna organizacija koja djeluje kao partner za progres. Poželjno je da svi mi u Ericssonu Nikoli Tesli u svakoj svojoj zadaći budemo ovoga svjesni i da u svakodnevnom radu primjenjujemo ove principe.

 

Mr. Gordana Kovačević
Predsjednica Ericssona Nikole Tesle