Search
Hrvatska
Ericssonov Globalni centar za isporuku usluga u Hrvatskoj  
Ugovor s korporacijom za nove poslove
Ugled Ericssona Nikole Tesle u području isporuke usluga u Ericssonovoj grupi sve je veći.
Tijekom zadnjih nekoliko godina stručnjaci Ericssonovoga Globalnoga centra za isporuku usluga u Hrvatskoj (GSDC - Global Service Delivery Center) obavili su veliki broj uspješnih poslova na integraciji sustava širom svijeta. Rezultat našega visoko kompetentnoga tima nije u korporaciji prošao nezamijećen. Tijekom 28. i 29. travnja u tom povodu su u kompaniji boravili predstavnici korporativne GSDC organizacije - Fredrik Strand, potpredsjednik korporativne poslovne jedinice Globalne usluge odgovoran za isporuku usluga i Orvar Hurtig, odgovoran za isporuku usluga na razini južnoga ogranka regije Europa, Srednji istok i Afrika kojoj pripada Globalni centar za isporuku usluga u Hrvatskoj. Rezultat: novi ugovor o proširenju odgovornosti hrvatskoga centra u području isporuke usluga za potrebe globalne organizacije.

Ugovor su potpisali Fredrik Strand i Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle koja je u toj prilici izrazila veliko zadovoljstvo činjenicom da je Globalnom centru za isporuku usluga u Ericssonu Nikoli Tesli korporacija ukazala tako veliko povjerenje u tako važnom području Ericssonovoga poslovanja. Značaj usluga, naime, u ukupnom poslovanju korporacije uz nove tržišne trendove u zadnjih nekoliko godina kontinuirano raste, a trend rasta se nastavlja još intenzivnije, što je moguće osigurati samo uz iznimne profesionalce visokih kompetencija.
"Imao sam priliku bili uključen u aktivnosti hrvatskoga Globalnoga centra za isporuku usluga od kada je on osnovan prije nekoliko godina. Pratio sam njegov postupni rast te mi je veoma drago što je ta organizacija u ovom trenutku dosegla razinu kompetentnosti koja nam omogućuje da joj povjerimo još složenije i odgovornije zadaće. Prepoznali smo velik stručni potencijal hrvatskoga centra za snažni daljnji rast te smo odlučili tu mogućnost i iskoristiti. Iz izvještaja koji su o radu hrvatskih stručnjaka stizali s naših različitih tržišta širom svijeta bilo je jasno da je GSDC organizacija u Hrvatskoj cijenjena i zbog vrhunskih kompetencija njenih stručnjaka i zbog troškovne učinkovitosti kao jedim od ključnih usmjerenja u radu. Ono što osobno posebno cijenim i volim isticati kada je u pitanju GSDC organizacija u Hrvatskoj je njihova fokusiranost na suradnju s lokalnom akademskom zajednicom te partnerska povezanost s lokalnim državotvornim tijelima. To shvaćam kao svojevrsnu garanciju i dobru preporuku za uspješan nastavak rada centra i u budućnosti," komentirao je potpisivanje ugovora Fredrik Strand.
U ugovoru se navode šire odgovornosti centra naše kompanije za isporuku usluga koje sada uključuju cjelovit Ericssonov portfelj u domeni fiksnih usluga, uključujući isporuku, integraciju i drugolinijsku podršku. Uz novi značaj koji dobiva područje fiksnih komunikacija u zadnje vrijeme taj ugovor predstavlja preduvjet daljnjega rasta GSDC organizacije u Hrvatskoj.
Cilj: zadovoljan kupac
Orvar Hurtig nalazi da stručnjaci za isporuku usluga u Ericssonu Nikoli Tesli imaju odgovarajuće tehničke kompetencije te da su razvili veoma snažnu usmjerenost na kupce, što je u suvremenim tržišnim uvjetima više nego poželjno.
"U rad Globalnoga centra za isporuku usluga u Hrvatskoj uključen sam od 2002. godine te sam tijekom naše suradnje spoznao kako su hrvatski inženjeri ne samo veoma stručni, već su i u odnosu prema kupcu razvili dobar način razmišljanja nastojeći razumjeti što kupac želi te se svaki put trude kupca iznenaditi kakvom dodatnom pogodnosti ili savjetom za unaprjeđenje. I osobno sam često posezao za telefonskom slušalicom i zvao broj u Hrvatskoj kada mi je zatrebalo kakvo brzo i kvalitetno rješenje. Stoga sam veoma zadovoljan s činjenicom da će kolege iz Hrvatske biti još više uključeni u aktivnosti Ericssonove GSDC korporativne organizacije. Govorimo li o rastu centra u Hrvatskoj kroz broj ljudi koji u njemu rade, onda govorimo o povećanju s četrdesetak na stotinjak stručnjaka do kraja ove godine, što je, priznat ćete, impresivan porast. Za resurse u Ericssonu Nikoli Tesli to znači više putovanja i terenskoga posla širom svijeta, uspostavljanje kontakata s novim kupcima te stjecanje znanja koja ne bi mogli steći na lokalnom tržištu. Raspolaganje tim znanjima i mogućnost njihove primjene u suradnji s lokalnim partnerima otvara, pak, šanse za daljnje jačanje imidža Ericssona Nikole Tesle kao integratora sustava i na lokalnom tržištu."
Slikovito rečeno, vidokrug Globalnoga centra za isporuku usluga u Ericssonu Nikoli Tesli dodatno je proširen. S novim, složenijim odgovornostima, međutim, ekipi bi dobro došli novi članovi. Svi zainteresirani, pozor: tu je akcija, pridružite se.
Komentar Gordane Kovačević, predsjednice Ericssona Nikole Tesle:
"Ugovor slijedom kojega je Globalni centar za isporuku usluga u našoj kompaniji dobio nove odgovornosti od korporacije kruna je naših napora u području isporuke usluga u ovomu trenutku. To je još jedan od dokaza da su profesionalnost u poslu i dosljednost u isporuci kvalitetnih rješenja koja nadmašuju kupčeva očekivanja smjernice koje vode prema uspjehu. U našemu lokalnomu okruženju gradimo imidž kompanije koja u Hrvatsku donosi sofisticirana znanja o komunikacijsko- informatičkim rješenjima i uslugama. Kompanijina važnija uloga u Ericssonovoj korporativnoj organizaciji za isporuku usluga tomu će značajno pridonijeti. Potvrđujemo se još jednom kao pouzdani isporučitelj softvera i integracijsko-verifikacijskih usluga u fiksnim telekomunikacijama, ali, uz nove odgovornosti i potrebu zapošljavanja novih stručnjaka u ovomu području, kao i kompetentni isporučitelj usluga inženjeringa i u fiksnim i u mobilnim komunikacijama te konzalting usluga za dizajniranje telekomunikacijskih mreža, uključujući i UMTS ¨"
Komentar Daria Runje, rukovoditelja Globalnoga centra za isporuku usluga u Ericssonu Nikoli Tesli:
"Širenje naših odgovornosti u području fiksnih sustava implicira daljnji razvoj naših kompetencija u domeni tehnologija utemeljenih na Internet protokolu, budući da nas u tom pravcu usmjeruju trenutačni tržišni trendovi. Uz poslove planirane do kraja ove godine koji će maksimalno okupirati naše resurse to će biti veliko postignuće, ali ja računam na našu poznatu ustrajnost i ne sumnjam u uspjeh. Kada je o novim odgovornostima u području mobilnih komunikacija riječ, uzdam se u naša iskustva koja smo stekli radeći, između ostaloga, i na UMTS projektima u Švedskoj, Japanu, Italiji, Austriji, Engleskoj…"
J. Lončar