Search
Hrvatska
Riječ predsjednice 
Poslovni uspjeh gradi se povjerenjem
Odnos povjerenja kojega gradimo sa zaposlenicima, kupcima, korporacijom, dioničarima, dobavljačima i širom društvenom zajednicom vjetar je u jedra našemu poslovanju.
Poslovni uspjeh podrazumijeva da ste ako ne sve, ali onda najveći dio svojih aktivnosti odradili kako treba. Postizanje uspjeha, osim toga, znači i da ste stvari postavili tako da su svi oni koji su vam u tomu pomogli također ostvarili svoje ciljeve. Ma kojim poslom se bavili, uvijek moramo biti spremni na komunikaciju s barem još jednom, ali najčešće i više strana. Ericsson Nikola Tesla tu nije iznimka te stoga naša kompanija nastoji kvalitetna, dugoročna i obostrano korisna partnerstva ostvariti s nekoliko grupa polagatelja prava na kompanijin uspjeh.
Prije svega to su zaposlenici čije znanje volimo isticati kao najvrjedniji kompanijin kapital. Sofisticirana industrija suvremenih komunikacijskih tehnologija iziskuje visoko kvalificirani stručni kadar s dodatnim, specifičnim znanjima, kojega na tržištu rada nema baš u izobilju. Ericsson Nikola Tesla stoga brižno njeguje kompanijsku kulturu s visokom razinom motiviranosti i predanosti ostvarivanju strateških kompanijinih ciljeva, djelujući kao jedan od poželjnih poslodavaca u Hrvatskoj. Naše iskustvo potvrđuje da mnogo tek diplomiranih inženjera elektrotehnike i računarstva, ali i drugih visoko obrazovanih profila, u našoj zemlji priželjkuje zaposlenje naći u našoj kompaniji. Tijekom prošle godine stotinjak njih priključilo nam se, što u našem sjedištu u Zagrebu, što u istraživačko-razvojnim odjelima u Splitu. Trend zapošljavanja nastavlja se i ove godine, što također doživljavam kao svojevrsnu potvrdu kompanijinoga ugleda. Nije nevažno spomenuti kako je u stvaranju poticajnoga mjesta za rad nužna i kompanijina uspješna suradnja sa Sindikatom.
U kompanijinom uspjehu nedvojbeno značajnu ulogu imaju naši kupci s kojima, kada je riječ o globalnim tržišnim uvjetima, dijelimo dobro i zlo. Uz to što je korporativni centar kompetencija za cjelovita komunikacijska rješenja te jedan od najznačajnijih korporativnih istraživačko-razvojnih centara, Ericsson Nikola Tesla je i marketinško-prodajna organizacija. Tu svoju ulogu uvijek ističemo s velikim ponosom jer smo u svojoj povijesti, dužoj od pola stoljeća, uspijevali graditi kvalitetna partnerstva s kupcima s raznih strana svijeta, na više od pedeset svjetskih tržišta. Dugotrajnost naše suradnje s pojedinim kupcima i sposobnost širenja naše baze kupaca govori rječito o našoj marketinško-prodajnoj umješnosti. Rekla bih da smo u njegovanju dobrih odnosa sa svim našim kupcima otišli i nekoliko koraka dalje od poznate devize koju mnogi smatraju temeljnom za uspjeh u prodaji: Kupac je uvijek u pravu. Imajući razumijevanja za zahtjeve svakoga kupca ponaosob i poznavajući okruženje u kojemu svaki od njih djeluje nastojimo kupcu ponuditi rješenje koje će mu osigurati rast poslovanja. U prvom dijelu ove godine kompanija je nizom vrijednih ugovora potvrdila svoj status kvalitetnoga Ericssonovoga prodajnoga kanala u Srednjoj i Istočnoj Europi, Srednjem istoku i Aziji. Uz kontinuitet s našim glavnim partnerima VIPnetom i T-HT-om, posebno mjesto tu zauzimaju BiH Telecom, Monet, … nova partnerstva na domaćem tržištu s operatorom Tele2 te isporučiteljom Internet usluga, Vodatelom, a ugovor s kazahstanskim kupcem TelecomNetom dočekali smo s velikom radošću kao najveći posao koji smo dosada sklopili.
Naša prodajna postignuća u ovom dijelu godine svrstavaju nas među najznačajnije hrvatske izvoznike. Isto tako valja napomenuti da smo također jedan od najvećih izvoznika «znanja» u Hrvatskoj uz aktivnosti našega istraživačko-razvojnog centra te centara za složena komunikacijska rješenja i usluge, a za potrebe korporacije Ericsson.
Uz već spomenute aspekte, naša kompanija nastoji u Hrvatskoj poticati prosperitet i napredak i kroz isporuku rješenja za informatiziranje velikih državnih sustava kao što je, primjera radi, zdravstvo te različita sponzorstva, društveno korisne inicijative, i sl. Na taj način želimo dati svoj dug zajednici u kojoj djelujemo.
U nizanju polagatelja prava na vrijednosti koje stvara naša kompanija nezaobilazni su naši dobavljači. U uvjetima konvergirajućih informacijsko-komunikacijskih tehnologija i sustava Ericsson Nikola Tesla dokazao se kao vrstan poznavatelj ponude koja seže i izvan Ericssonove liste proizvoda i usluga. Kao integrator sustava radili smo na nizu značajnih globalnih poslova, a naša čvrsta pozicija u vrhu u toj domeni potvrđena je nedavnim proširenjem odgovornosti koje je Globalnom centru za isporuku usluga i Centru za sistemsku integraciju koji djeluju u našoj kompaniji dodijelila korporacija.
Posebno mjesto među interesnim skupinama s kojima naša kompanija partnerski surađuje imaju naši dioničari. I u našoj misiji ističemo kako je stvaranje dodatne vrijednosti, na dobrobit vlasnika kapitala, naš bezrezervni cilj. Drago mi je, stoga, što je nedavno održana Glavna skupština Dioničkoga društva protekla u ozračju međusobnoga uvažavanja i isticanja zajedničkih ciljeva. Taj dobar odnos potvrđen je nagradom Najbolja industrijska dionica za 2004. koju je našoj kompaniji krajem svibnja dodijelila grupa predstavnika hrvatskih medija i gospodarstva.
Konačno, u nastojanju da transparentno posluje stvarajući odnos povjerenja sa svim interesnim skupinama naša kompanija je, među prvima u Hrvatskoj, usvojila Načela korporacijskoga upravljanja. Time kompanija jasno ističe svoju namjeru da djeluje na principima zdrave i poštene tržišne konkurencije, štiteći vrijednost i dostojanstvo svake osobe, svakoga svoga partnera. O svim ovim aspektima našega rada i konkretnim postignućima u prvom dijelu ove godine detaljnije možete čitati na stranicama koje slijede, a osobno bih ovu prigodu željela iskoristi da istaknem upravo povjerenje kao glavni čimbenik kompanijinoga uspjeha za koji su zaslužni naši zaposlenici i kojega dijelimo s našim kupcima, korporacijom, dobavljačima, dioničarima i društvenom zajednicom. Toga povjerenja, međutim, ne bi bilo bez dobrih kompanijinih poslovnih rezultata utemeljenih na dalekosežno promišljenoj i realno sagledanoj ulozi kompanije u svijetu regionalnih i globalnih komunikacija.
Povjerenje treba zavrijediti, ali i stalno njegovati i razvijati u suradnji sa svim interesnim grupama.
Gordana Kovačević, Predsjednica Ericssona Nikole Tesle