Search
Hrvatska
Realizacija najavljenih poboljšanja u radu restorana i promjena u cjeniku jela i pića 
Unaprjeđenje ponude u skladu sa željama korisnika
Nakon ankete o zadovoljstvu zaposlenika organizacijom prehrane, koja je u našoj kompaniji bila provedena krajem prošle godine, tvrtka Adria Servisi započela je aktivnosti s kojima je svakako poboljšala i unaprijedila svoje usluge.

Kako je već poznato, u najudarnijem terminu u restoranu je pojačan broj ljudi na podjeli toplih obroka kao i rad obje blagajne, uvedeno je korištenje higijenskih rukavica osoba koje rade na podjeli hrane, a posebno se više pažnje poklanja održavanju čistoće i higijene cjelokupnog restoranskog prostora i inventara. U nastavku aktivnosti poboljšanja rada restorana s obzirom na primjedbe i prijedloge iz ankete nabavljena je dodatna nova oprema, a također će biti i snižene cijene nekih jela.
Ovim novostima u radu restorana Adria Servis želi korisnicima svojih usluga, a što je naravno i u interesu naše kompanije, pružiti još širi i kvalitetniji izbor ponude jela u restoranu:
- S novim profesionalnim salata-barom salate će biti ne samo primjerenije ponuđene nego se otvara mogućnost i za ponudu više vrsta salata nego što je to bilo do sada.
- S novim elementom za produženje tople linije neće se više događati da zbog širine ponude nema dovoljno prostora te da sva pripremljena jela nisu poslužena na odgovarajućoj temperaturi.
U skladu s primjedbama iskazanim u anketi o ”i dalje previsokim cijenama u restoranu i pored dotacije i ugovorenih nižih cijena menija”, Adria Servisi će tijekom srpnja u dosadašnjem cijeniku sniziti cijene nekih jela za 0,50 do maksimalno 5,50 kuna, ali će se zbog tržišnih uvjeta povećati cijena kave za 0,50 kn
Adria Servisi uvodi ISO-9001 standard u sve svoje procese rada kod svih vrsta usluga, što je svakako dokaz odgovornosti i profesionalnog pristupa u radu.
N. Duić