Odsjek Podrške prodaji usluga (Services Sales Support), koji organizacijski pripada odjelu Isporuke usluga, pripremio je krajem svibnja ove godine održavanje radionice čiji je cilj bio identifikacija potencijala u prodaji usluga i upoznavanje s pratećim alatima.
Kako smo saznali od Sanje Žaje, rukovoditeljice odsjeka Podrške prodaji usluga, u fokusu radionice bila je ponuda dviju novih usluga našim kupcima na domaćem i inozemnim tržištima, i to usluga Solution Management i Softwer Update Management. Sudionici radionice imali su zadaću, uz prateće alate na konkretnim poslovnim slučajevima, razraditi metodologiju pristupa kupcima i analizirati postignute rezultate. Stručnjaci iz korporacije informirali su prisutne o radu konkurencije i položaju tržišne jedinice Srednja Europa u usporedbi s drugim Ericssonovim tržišnim jedinicama, što je dodatno pridonijelo širenju znanja i spoznaje naših stručnjaka.
Očekuje se da će se podizanjem kompetencija naših KAM-ova i drugih stručnjaka za prodaju usluga povećati spoznaja naših kupaca na domaćem i našim inozemnim tržištima o nužnosti uvođenja novih, suvremenih usluga u njihove komunikacijske mreže, a kroz to realizirati i rast njihova poslovanja.
"Smatram da je ova radionica kroz otvoreni dijalog znatno pridonijela upoznavanju zajedničkih ciljeva i unaprjeđenju komunikacijskoga kanala između Podrške prodaji usluga i KAM-ova. Naime, KAM-ovi su sada stekli dobar uvid u kompetencije i mogućnosti doprinosa stručnjaka za usluge koji rade u području podrške prodaji. Identificirali smo potencijale u prodaji usluga i to je globalno veliki korak za budućnost, a sada preostaje rad na detaljima", rekao je tim povodom Zoltan Nagy.