Search
Hrvatska
ETK/SD – Isporuka usluga (Services Delivery) 
Identifikacija potencijala u prodaji usluga na kompanijinim tržištima
Odsjek Podrške prodaji usluga (Services Sales Support), koji organizacijski pripada odjelu Isporuke usluga, pripremio je krajem svibnja ove godine održavanje radionice čiji je cilj bio identifikacija potencijala u prodaji usluga i upoznavanje s pratećim alatima.
Kako smo saznali od Sanje Žaje, rukovoditeljice odsjeka Podrške prodaji usluga, u fokusu radionice bila je ponuda dviju novih usluga našim kupcima na domaćem i inozemnim tržištima, i to usluga Solution Management i Softwer Update Management. Sudionici radionice imali su zadaću, uz prateće alate na konkretnim poslovnim slučajevima, razraditi metodologiju pristupa kupcima i analizirati postignute rezultate. Stručnjaci iz korporacije informirali su prisutne o radu konkurencije i položaju tržišne jedinice Srednja Europa u usporedbi s drugim Ericssonovim tržišnim jedinicama, što je dodatno pridonijelo širenju znanja i spoznaje naših stručnjaka. Očekuje se da će se podizanjem kompetencija naših KAM-ova i drugih stručnjaka za prodaju usluga povećati spoznaja naših kupaca na domaćem i našim inozemnim tržištima o nužnosti uvođenja novih, suvremenih usluga u njihove komunikacijske mreže, a kroz to realizirati i rast njihova poslovanja.
"Smatram da je ova radionica kroz otvoreni dijalog znatno pridonijela upoznavanju zajedničkih ciljeva i unaprjeđenju komunikacijskoga kanala između Podrške prodaji usluga i KAM-ova. Naime, KAM-ovi su sada stekli dobar uvid u kompetencije i mogućnosti doprinosa stručnjaka za usluge koji rade u području podrške prodaji. Identificirali smo potencijale u prodaji usluga i to je globalno veliki korak za budućnost, a sada preostaje rad na detaljima", rekao je tim povodom Zoltan Nagy.
D. Kobsa