Search
Hrvatska
Održana Ericssonova Globalna konferencija menadžera 
Samopouzdanje DA, samodopadnost NE

Oprez u Ericssonu: Mnogo je pozitivnih stvari o kojima je potrebno govoriti, ali treba voditi računa i o činjenici da naši operativni troškovi rastu brže nego što bismo htjeli.

 

Ericssonova ovogodišnja Globalna konferencija menadžera održana je u Geteborgu sredinom lipnja. Korporativni menadžment u toj je prigodi predstavio strategiju kojom treba učvrstiti vodeću ulogu Ericssona u svijetu.

 

Tijekom konferencije istaknuto je pet glavnih područja poslovanja koje je potrebno unaprijediti: treba omogućiti komuniciranje na snažno rastućim tržištima i tržištima s niskim prosiječnim prihodima po korisniku, izgraditi čvrstu poziciju u širokopojasnim mrežama, dati veću važnost cjelovitim rješenjima, izgraditi poslovanje softverskih usluga te ojačati konkurentnost u istraživanju i razvoju. O tomu je Carl-Henric Svanberg, predsjednik i generalni direktor Ericssona rekao:


"U telekomunikacijskoj infrastrukturi želimo i dalje biti vodeća kompanija. Međutim da bi bili jaki i ostvarili uspjeh u segmentu usluga i u multimediji potrebno je drugačije poslovati i prilagoditi se toj vrsti kupaca. Moramo se razvijati i u tom dijelu i to je bio glavni motiv koji nas je potaknuo da izgradimo novu strategiju na putu napretka.


Sva navedena glavna područja poslovanja su važna, jer obuhvaćaju sve aktivnosti kompanije, što znači da niti jedan njezin dio ne može uspjeti samostalno, već je potrebno raditi uz korištenje sinergije, a za to nam je potrebno snažno liderstvo u glavnim područjima poslovanja i obvezu cijele kompanije, što je tema ove Globalne konferencije menadžera."

 

Na novinarsko pitanje o ulozi menadžera u provođenju nove strategije Ericssonov čelnik kaže:
"Dobitnici su samo oni koji uočavaju promjene i nove poslovne mogućnosti te u skladu s tim vode kompaniju u tom smjeru i uspijevaju u novim područjima. Samo ako pratimo promjene, uočavamo nove mogućnosti i živimo s njima, možemo tvrditi da smo istinski lideri."

 

Što strategija znači u praktičnom smislu?

Carl- Henric Svanberg i na ovo pitanje ima odgovor:
"Ako pratimo revoluciju prijenosa glasa putem mobilnoga telefona do svakog korisnika - svaki drugi korisnik u svijetu će uskoro imati svoj mobilni telefon, a paralelno smo svjedoci internetske revolucije koja dovodi Internet do svakog kompjutora u svijetu. Sada je vrijeme za uvođenje Interneta u mobilnu telefoniju, što znači da pristup Internetu neće imati samo stotine milijuna ljudi već njih 3 milijarde. Jedna aplikacija koja će se zasigurno razvijati i koja zahtijeva veliki kapacitet mreža je IPTV (prijem TV preko Internt protokola). Naša vodeća pozicija u budućnosti ovisi o uspjehu u tom području."

 

Na komentar da rast ne smije ići na štetu troškovne učinkovitosti Svanberg se nadovezao: "Vodeći smo u tehnologiji i napredujemo u svim područjima. Mnogo je pozitivnih stvari o kojima je potrebno govoriti, ali također treba voditi računa i o činjenici da naši operativni troškovi rastu brže nego što bismo htjeli.

 

Mislim da smo iskusili pad cijena tamo gdje smo dali više nego što smo trebali. Istovremeno, istraživanja su pokazala da naši kupci vrednuju ono što radimo. Trebamo imati samopouzdanja, ali nikada samodopadnosti ili arogancije. Garancija uspjeha je usredotočenost na rad te marljivost.

 

Pripremila D. Morduš

Neka razmišljanja sudionika Konferencije

Elisabeta Romano:
Jako mi se svidjela prezentacija o novim tržištima. Situacije oko nas su nam manje-više poznate, dok ono što se događa daleko od nas nije baš lako razumjeti. Konferencija je bila jako dobra!

 

Lourenco Coelho:
Glavna misao koju ću ponijeti sa ove konferencije je inspiracija za novi posao u segmentu višemedijskoga podsustava utemeljenoga na internetskom protokolu (IMS) i mnogim drugima koje trebamo slijediti. Tu misao ću ponijeti s ove konferencije.

 

Jan Wareby, Sony Ericsson
Za nas su posebno interesantna cjelovita rješenja, multimedijske usluge te uloga Sony Ericssona u svemu tome.