Search
Hrvatska
Predstavljamo 
Suradnjom do nabave kvalitetnih i povoljnih proizvoda

Odjel nabave u kompaniji okuplja osam djelatnika i rukovoditelja Ivana Perića, koji je na ovo mjesto imenovan 1. svibnja ove godine. U ovoj prigodi predstavljamo novog kolegu.

 

Nakon prvog radnog iskustva u odjelu izvoza u Plivi, Ivan se zaposlio u odjelu središnje nabave Vipneta. Nakon toga odlazi u mobilkom, točnije u poduzeće MAGS (mobilkom austria Group Services) u kojem radi u odjelu nabave za potrebe cijele mobilkom austria grupe. MAGS radi na grupnim projektima u kojima sudjeluje više od jedne članice mobilkom austria gurupe i donosi grupne smjernice. O svom radnome iskustvu Ivan kaže: "Širinu i kompleksnost rada u Vipnetu i mobilkomu vrlo cijenim i izuzetno je koristan za moj posao u Ericssonu Nikoli Tesli."

 

O nabavnoj funkciji Ivan kaže: "Nabava predstavlja jednu od ključnih funkcija podrške poslovanju općenito, dok najveće rezultate može postići uključivanjem u prodajne aktivnost. Stoga je vrlo važno definirati nabavne procese i politike te dati smjernice u ovome području kompanijskim odjelima. U ovome je ključna pravovremena komunikacija između odjela zainteresiranih za nabavu određenih proizvoda i odjela nabave. Jasno specificiranim zahtjevima i pravovremenim uključivanjem nabave, kako u sam postupak odabira dobavljača, tako i u postupak pripreme ugovora, postiže se obavljanje posla u planiranom roku, uz planirane troškove i uz zahtijevanu kvalitetu, što dovodi do troškovne učinkovitosti. Nabava obavlja poslove od rutinskih nabavnih poslova s uključenim stalnim dobavljačima do velikih i zahtjevnih projekata gdje se kroz timski rad izrađuju specifikacije i ostala dokumentacija za natječaj i vrši se odabir najboljeg ponuđača."

 

O jednoj od aktivnosti koju bi u budućnosti želio realizirati Ivan kaže: "Pokušat ćemo povezati nabavni proces s prodajnim procesom na razini Ericssona Nikole Tesle, a isto tako i na razini naše tržišne jedinice. Vrlo je bitno što je moguće ranije i u što većoj mjeri uključivanje nabave u prodajni proces u situacijama kada naše ponuđeno cjelovito rješenje uključuje i proizvode trećih strana. Svaka kuna koju nabava uštedi kroz pregovore s dobavljačima ili kroz povećanje efikasnosti rada otvara više manevarskog prostora ostalim funkcijama u tvrtki. Svaka kuna uštede ostvarena u nabavi predstavlja kunu više za poduzeće. Sudjelovanjem na projektima kao što su unaprjeđenje e-shopa i implementacija sustava DMS-a (Document Management System) s ciljem postizanja operativne izvrsnosti istovremeno se gradi i potencijal za prodaju našega znanja, odnosno, naših internih rješenja."

 

S. Marušić