Ericssonova globalna poslovna jedinica za testnu okolinu (BETE - Business Unit Ericsson Test Environment) sve je prisutnija u našoj kompaniji … ili je možda obratno - Ericsson Nikola Tesla je u zadnje dvije godine opremljen kvalitetnom suvremenom testnom opremom te sada kompanija svojim kupcima i poslovnim partnerima u Hrvatskoj, na svojim izvoznim tržištima i interno, u Ericssonu može osigurati vrhunsku i troškovno učinkovitu okolinu za testiranje usluga u fiksnim i mobilnim GSM, GPRS i UMTS sustavima te korištenje alata za testiranje i simulatora. Početkom srpnja ove godine BETE organizacija dobila je i svoju jedinicu u organizacijskoj shemi naše kompanije, koja je nositelj ne samo lokalnih, već i regionalnih odgovornosti, a predvodi ju Branko Dronjić.
Za sada BETE u Ericssonu Nikoli Tesli zapošljava petnaest stručnjaka, a do kraja godine predviđa se uključivanje još desetak ljudi u rad jedinice. Zadaće koje u prvoj fazi rada stoje pred BETE ETK objašnjava rukovoditelj, B. Dronjić:
"Uspostavljanje samostalne BETE jedinice u našoj kompaniji znači da je naša organizacija sazrela za još jedan ozbiljan korak na Ericssonovoj globalnoj poslovnoj sceni. Naši ljudi bit će tako u mogućnosti sudjelovati u korporacijinim regionalnim i globalnim projektima kao vrsni testeri, te će imati mogućnost daljnjega razvoja svojih profesionalnih kompetencija osiguravajući Ericssonovim kupcima u regiji potrebnu testnu okolinu ovdje u Zagrebu dobili priliku i u ovom poslovnom segmentu pokazati da imamo kompetentne i predane stručnjake koji mogu pratiti zahtjeve i najzahtjevnijih kupaca.
Zadaće koje nam u ovoj početnoj fazi rada valja ispuniti obuhvaćaju upravljanje daljnjim investicijama; planiranje resursa, raspoloživosti opreme i aktivnosti te ispunjavanje uloge kompanijinoga "partnera" koji koordinira i usklađuje sve aktivnosti u području testiranja s globalnom BETE organizacijom."
BETE u Hrvatskoj je u internoj Ericssonovoj podjeli pripao sjevernoeuropskoj regiji a, kada je o testnoj okolini riječ, zadovoljava potrebe nekoliko interesnih strana - Globalnog centra za isporuku usluga koji djeluje u Ericssonu Nikoli Tesli, kompanijinog Instituta za telekomunikacije, jedinice za Sistemsku integraciju te kompanijine prodajno-marketinške organizacije. To znači da je baza kupaca koju BETE ETK uslužuje veoma brojna i raznolika.
Poslovna i tržišna okolina određuje način rada u testnoj okolini
Globalna BETE organizacija djeluje u skladu s kretanjima na svjetskom tržištu, novim modelima poslovanja koji uključuju i sve jači pritisak na smanjenje cijena uz zadržavanje visoke kvalitete, a sve se više pažnje posvećuje i krajnjim korisnicima komunikacijskih usluga i rješenja jer u konačnici oni diktiraju daljnji razvoj industrije.
B. Dronjić o ovomu kaže:
"Naši kupci uvijek su u različitim ispitivanjima mišljenja pokazivali visoko zadovoljstvo našim učinkom i podrškom koju im osiguravamo. Naravno, BETE ETK u svom je djelovanju usmjeren na održavanje visokoga zadovoljstva kupaca jer to je garancija daljnjega uspješnoga poslovanja. Bit će to jedna od naših najzahtjevnijih zadaća budući da radimo u turbulentnom području koje karakteriziraju brze promjene tehnologije, nova tržišna kretanja, neočekivani iskoraci konkurencije, što obogaćuje ponudu i potiče kupce na sve složenije zahtjeve. Biti vješt integrator sustava, tehnologija i komunikacijskih rješenja danas je presudno, a to znači biti upoznat s novim tehnološkim dostignućima ne samo vlastite kuće, već i drugih isporučitelja te znati i moći uklopiti se u okruženje u kojemu su multifunkcionalnost, fleksibilnost i prilagođenost globalnim standardima preduvjeti uspjeha. BETE ETK djeluje usklađeno s takvim karakteristikama svojega poslovnoga okruženja."
J. Lončar