Kako potkraj svake godine kompanijini zaposlenici ispunjavaju preko Intraneta anketu Dijalog putem koje se mjere postignuća, dobiveni rezultati omogućuju usporedbu s drugim Ericssonovim kompanijama, kao i s najboljima u našoj industriji. Dijalog prikazuje ukupan rezultat za kompanijinu operativnu izvrsnost, kao i za sve njene sastavne aspekte (svi aspekti modela osim liderstva i profitabilnosti). To omogućuje računanje postignuća na području izvrsnosti za cijelu kompaniju i za pojedine organizacijske jedinice. Tako, na primjer, postignuće Ericssona Nikole Tesle u 2005. godini iznosi:
ETK izvrsnost = (liderstvo + operativna izvrsnost)/2 = (85+82)/2 = 83,5 %.
To je veoma dobar rezultat. Ipak, još uvijek postoji prostor za poboljšavanje cijele kompanije, kao i za veću ujednačenost postignuća pojedinih organizacijskih jedinica. Na kompanijskom intranetu na stranici za kvalitetu (Quality) objavljena je Power Point prezentacija "Our Ways toward Excellence". Prezentacija prikazuje i objašnjava sedam razina poboljšavanja, koje je moguće koristiti za sve naše procese. Predlažem vam da odvojite nekoliko minuta svojega radnog vremena i s ovom se problematikom pobliže upoznate pregledavajući ovu prezentaciju.
I. Oslić