![](../../../shared/images/spacer.gif) |
Centar za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave
|
![](../../../shared/images/spacer.gif) |
![](../../../shared/images/spacer.gif)
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Na pragu zadnjega ovogodišnjega tromjesečja, točnije 28. rujna, zaposlenici Centra za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave na sastanku s Gordanom Kovačević, potpredsjednicom ETK i direktoricom Centra, zajednički su analizirali trenutačnu situaciju i aktivnosti te ustanovili u kojoj mjeri su ostvareni ovogodišnji planovi i što još organizaciji predstoji do kraja tekuće godine. Naravno, raspravljalo se i o pripremi za iduću godinu. Ujedno, bila je to i prilika za gostovanje predstavnika jedinica s kojima Centar blisko surađuje, a ovaj put to su bili Jagoda Carić, direktorica za marketing i prodaju na tržištima Bosne i Hercegovine i Crne Gore te Alen Ludaš, direktor za marketing i prodaju odgovoran za suradnju s VIPnetom.
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Na dan održavanja sastanka Centar je zapošljavao 471 stručnjaka, a s obzirom na to da u prosijeku 25 posto njih radi na projektima izvan Hrvatske, da su aktivnosti raznovrsne i da se istodobno s radom na već ugovorenim poslovima kontinuirano radi na važnim strateškim rješenjima i aktivnom pronalaženju novih poslovnih prilika uz stalnu usredotočenost na razvoj kompetencija, ovakva okupljanja zaposlenika najbrojnije kompanijine organizacijske jedinice pokazala su se višestruko korisnima.
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Gordana Kovačević u prvom je dijelu sastanka prezentirala zaključke s ovogodišnje Globalne konferencije Ericssonovih menadžera kojoj je prisustvovala u društvu predsjednika kompanije, Åkea Enella. Uz fokus na poticanje i postizanje poslovne i operativne izvrsnosti, trendove na tržištu i industriji, željenu poziciju Ericssona, strateška opredjeljenja korporacije, G. Kovačević posebno je istakla činjenicu da su u suvremenim komunikacijama trendovi usmjereni na krajnjega korisnika, pa premda su kupci Ericssonovih komunikacijskih rješenja i usluga mahom operatori, valja u svojoj poslovnoj strategiji usvojiti i promišljanje o htijenjima i potrebama krajnjih korisnika.
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Fokus na nove poslovne mogućnosti
U nastavku izlaganja G. Kovačević podsjetila je na planove Ericssona Nikole Tesle i Centra u 2004. Do kraja godine preostalo je još malo, pa ohrabrujuće djeluje činjenica da je većina parametara poslovanja naše kompanije i djelovanja Centra u skladu s dogovorenim ciljevima. Planirani prvi ugovor na domaćem tržištu za UMTS mrežu nije se do sada ostvario. Ericsson Nikola Tesla, međutim, spreman je suočiti se i s tim izazovom već u ovom trenutku. "Nadamo se kako će nam razvoj događanja uskoro omogućiti da svoje stručne kompetencije i sposobnost pružanja cjelovite usluge u UMTS segmentu, a koje smo predstavili kroz brojne projekte za najzahtjevnije operatore u svijetu, dokažemo i na domaćem tržištu", napomenula je G. Kovačević.
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Poslovanje naše kompanije u prva tri tromjesečja na zadovoljavajućoj je razini, uz ukupno 515 narudžbi koje je kompanija zaprimila do kraja rujna, što je u prosijeku 65 narudžbi svakoga mjeseca. U dosadašnjem tijeku godine Hrvatska, Rusija, Bosna i Hercegovina i Bjelorusija bila su kompanijina najznačajnija tržišta. Kompanijino ovogodišnje poslovanje obilježava i rast prodaje u mobilnoj telefoniji te rast prodaje usluga. Dok je do prije nekoliko godina Ericsson Nikola Tesla bio gotovo isključivo usmjeren na prodaju fiksnih sustava, u prvih devet mjeseci ove godine je tek 33 posto poslova odrađeno u toj domeni, a gotovo isto toliko poslovalo se u prodaji mobilnih sustava i usluga.
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Kada je riječ o Centru, u ovoj je godini naglašena usmjerenost na intenzivni razvoj kompetencija i certificiranje, poglavito u području sofisticiranih konzultativnih usluga te radu na čitavom nizu strategijskih projekata za potrebe naših kupaca i partnera. Spomenuti su samo neki od njih kao što su Strategije razvoja i modernizacije komunikacijskih mreža velikog broja kupaca u Hrvatskoj, susjednim zemljama i zemljama regije, koncepti i poslovni modeli za javnu sigurnost, uvođenje jedinstvenoga europskog broja za žurna stanja u nekoliko zemalja Srednje Europe, konsultanske usluge, koncepti i rješenja za Number Portability uslugu, koncepti i rješenja za e-zdravstvo.
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Ono što treba izdvojiti je orijentiranost Centra na razradu cjelovitih komunikacijskih rješenja koja će osigurati dugoročni razvoj poslovanja naših kupaca i partnera.
Nove poslovne mogućnosti, naglasila je G. Kovačević, prepoznatljive su u području e-sustava. Naša kompanija duboko je uključena u projekt informatizacije primarne zdravstvene zaštite (PZZ), projekt je u tijeku, a predviđa se da će do sredine iduće godine otprilike 3.000 ordinacija lociranih u najvećim gradskim središtima u zemlji biti integrirano u mrežu. U tijeku je i pokusni rad integriranoga bolničkoga informatičkoga sustava (IBIS).
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Do kraja godine slijedi realizacija jasno definiranih prioritetnih zadataka na koje se moraju usmjeriti svi zaposlenici kako bi uspješno završili ovu poslovnu godinu, ali i stručne analize trenutačne situacije s ciljem da se već sada osmisle planovi za iduću godinu, uz usuglašavanje strategije djelovanja Centra za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave s kompanijinim planovima i planovima Ericssonove grupe.
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Uspješna suradnja s drugim ETK jedinicama
Sastanak Centra bila je prilika za gostovanje predstavnika jedinica s kojima Centar blisko surađuje, a ovaj put to su bili Jagoda Carić, direktorica za marketing i prodaju na tržištima Bosne i Hercegovine i Crne Gore te Alen Ludaš, direktor za marketing i prodaju odgovoran za suradnju s VIPnetom. U istupima prema kupcima s kojima surađuju ta dva KAM-a naše kompanije, suradnja sa stručnjacima Centra ključna je karika uspjeha, složili su se gosti. Stručne kompetencije zaposlenika Centra u sinergiji s marketinško-prodajnim kompetencijama stručnjaka zaposlenih u KAM-ovima rezultiraju sklapanjem novih vrijednih ugovora. Na inspirativan način gosti su otkrili tajnu uspjeha njihovih KAM-ova koja je vezana uz proaktivni rad s našim kupcima i partnerima, posvećenost njihovom i našem uspjehu i skladnu suradnju unutar kompanije svih potrebnih stručnih resursa. Ispričali su priče o ostvarivanju operativne izvrsnosti u stvarnosti.
![](../../../shared/images/spacer.gif)
Sastanak je protekao u pozitivnom ozračju, a uz prezentacije bilo je prostora za diskusiju. Na kraju ovoga druženja G. Kovačević je istakla: «Mi možemo definirati idealne strategije, crtati perfektne organizacijske sheme, slati gomile uputstava i direktiva, ali to ne može zamijeniti vrijednosti i ponašanje ljudi u organizaciji. Naša predanost, zalaganje i sposobnost međusobne suradnje će odrediti hoćemo li postići ciljeve i ojačati našu vodeću poziciju u budućnosti. Iz iskustva, ne samo moga, znam da strategija i organizacijska kultura moraju ići zajedno i, zapamtite, svaki put kada to nije slučaj organizacijska kultura će pobijediti strategiju, u pozitivnom ili negativnom smislu. Do sada smo pokazali da znamo uskladiti jedno s drugim na kvalitetan način. Pokažimo da to možemo i dalje, učinimo da realizacija ciljeva do kraja godine bude uspješna i pripremajmo se već sada za sljedeću godinu. Hvala svima na dosadašnjem izuzetnom trudu, predanosti i rezultatima.»
|
![](../../../shared/images/spacer.gif) |
|
|