Ericsson Nikola Tesla već više godina ulaže u razvoj svojih e-business procesa u uvjerenju da tako može značajno unaprijediti svoju poslovnu učinkovitost. Istražujući to područje kompanija se upoznala s FileNetovim portfeljem te je prije otprilike godinu dana odlučeno kako je to rješenje koje će zadovoljiti naše potrebe. No, ova priča razvila se i dalje te je u međuvremenu Ericsson Nikola Tesla postao partner i integrator FileNetovih rješenja za upravljanje poslovnim procesima i sadržajima u Hrvatskoj. Lista kompanijinih kupaca u ovom segmentu obuhvaća respektabilne domaće kuće i ustanove kao što su T-HT, Vipnet, Hypo Group Alpe Adria, Hrvatski fond za privatizaciju, da spomenemo samo najznačajnije. Dvojaka kompanijina uloga u ovom slučaju je višestruko korisna.
Potvrđuje to i komentar Ludgera Helma, FileNetovog direktora za marketing proizvoda i usluga u javnom sektoru na tržištima Europe, Srednjega istoka i Afrike:
"Za FileNet je sjajno to što u Hrvatskoj njegove proizvode distribuira jedan od naših korisnika. Onaj koji i u vlastitoj kući primjenjuje rješenja koja nudi na tržištu mnogo je uvjerljiviji. Zbog toga veoma cijenimo iskustva stručnjaka Ericssona Nikole Tesle."
Govorimo li o ETK kao o korisniku FileNetovih rješenja valja naglasiti kako su do sada u kompaniji alati za upravljanje poslovnim procesima (BPM - Business Process Management) i za upravljanje poslovnim sadržajima (ECM - Enterprise Content Management) implementirani u procese za arhiviranje izvadaka o plaćama, upravljanje ulaznim računima i upravljanje nabavnim ugovorima. Radi se o tri procesa koja su karakteristična za područjima u kojima FileNet može donijeti dodatne vrijednosti poslovnim organizacijama, a to su: osiguravanje sukladnosti s pravnom regulativom i propisima, unaprjeđenje operativne učinkovitosti te bolja kontrola i kolaboracija poslovnih procesa u kojima paralelno sudjeluje više ljudi iz raznih odjela organizacije. Ovo su samo neka od područja u kojima FileNet može unaprijediti poslovanje smisleno integrirajući poslovni sadržaj (strukturirani i nestrukturirani), poslovne procese i postojeće poslovne aplikacije koje pokreću poslovanje.
"Vlastita iskustva itekako su nam korisna u našoj komunikaciji s kupcima. Ideja o elektronički podržanim poslovnim procesima ne nailazi, naime uvijek na razumijevanje top menadžmenta. Zašto? Zbog toga što poslovni ljudi i stručnjaci za IS/IT zapravo govore drugačijim jezikom. No, kada je IS/IT branša počela iznositi argumente u vidu konkretnih brojeva koji opisuju uštede koje primjena e-business rješenja donosi i povećanje produktivnosti, razvilo se uzajamno razumijevanje i prodaja tih rješenja počela je rasti. Dopustite mi da spomenem tek to da Ericsson Nikola Tesla svoju ponudu e-business rješenja utemeljenu na FileNetovoj platformi može potkrijepiti nizom business case slučajeva, među kojima kompanijina iskustva imaju posebno istaknuto mjesto," obrazložio je Tihomir Čukman, menadžer za strateška rješenja u jedinici za Sistemsku integraciju u Ericssonu Nikoli Tesli.