Ericsson aktivno izgrađuje budućnost konvergirajućih širokopojasnih mreža uz pomoć svoje strategije za ponudu integriranog fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa (pod komercijalnim nazivom Full Service Broadband), koja se temelji na pogodnostima za krajnje korisnike te na potrebama operatora za smanjenjem rizika i brzom ponudom usluga na tržištu. I Ericsson Nikola Tesla je svoje poslovne aktivnosti uskladio s ovom korporativnom strateškom inicijativom.
Strategija za kombiniranu ponudu fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa pozicionira Ericsson kao izabranog partnera operatora koji žele svojim korisnicima ponuditi maksimalne pogodnosti: dostup do svake usluge putem bilo kojeg uređaja i s bilo kojeg mjesta. Uz ponudu koja uključuje rješenja vodeća u svijetu poput HSPA i VDSL2, uz IMS, Ericsson ima lidersku ulogu i u ovome području.
Bert Nordberg, izvršni potpredsjednik zadužen za prodaju i marketing u korporaciji Ericsson, kaže: "Kada korisnici dožive mogućnosti koje nudi širokopojasni pristup i shvate vrijednost ovakvih usluga u kući, na poslu i u pokretu, nema više povratka natrag - takve će usluge očekivati bez obzira gdje se nalaze ili koji uređaj koriste. Ovo će značiti istinsku konvergenciju s korisničkog stajališta - bit će moguća bilo koja usluga na bilo koji zaslon i bilo gdje. Te pogodnosti dovest će do masovnog tržišta kombiniranog fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa."
O ovoj temi Johan Bergendahl, odgovoran za marketing u korporaciji Ericsson kaže: "Treba pronaći najpogodniji način za određenu uslugu. Krajnjeg korisnika ne zanima koja se mreža koristi, već samo da usluga funkcionira. Pripadnici mlađe generacije posebice očekuju širokopojasni pristup gdje god se nalazili."
Kombinirana ponuda fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa korisnicima će omogućiti atraktivni doživljaj i interaktivnost, uz inovativne usluge i jednostavni pristup istim sadržajima i uslugama s bilo kojeg uređaja. Za operatore i osiguravatelje usluga rezultat će biti porast prihoda i povećana lojalnost korisnika. Uz navedeno, omogućit će se optimizacija mreže i smanjenje ukupnih troškova vlasništva operatorima te smanjenje rizika i vremena potrebnog za izlazak na tržište. Poduzećima iz područja medija i oglašavanja nude se novi izvori prihoda.