Dobra tržišna pozicija može se osvojiti i održati tek promišljenim, hrabrim, umješnim i ljudima odanim vodstvom.
Ericsson je daleko odmakao na putu poslovne izvrsnosti te s postulatima na kojima gradi svoju strategiju izvrsnosti usklađuje i način vođenja. Predstavljamo korporativnu viziju izvrsnoga vodstva u dvanaest koraka.
Biti lider u turbulentnom svijetu ICT industrije znači vidjeti dalje od drugih, znači prepoznati jednostavan način da se razriješi složeni problem, znači dobro komunicirati, znači biti energičan, znači imati hrabrosti ugrabiti priliku kada se ukaže - znači biti eriksonovac. Kakva je Ericssonova koncepcija suvremenoga leadershipa? Korporacija je nedavno objavila dvanaest ključnih karakteristika po kojima je pravi vođa prepoznatljiv. One su grupirane u tri osnovne skupine: vođenje ljudi (koje obuhvaća vođenje primjerom, generiranje energije, komunikaciju i svakodnevnu kontrolu učinka), vođenje organizacije (koje obuhvaća pojednostavnjivanje, mobiliziranje, poslovnu izvrsnost, usmjerenost na ciljeve) te vođenje promišljanjem (koje obuhvaća sposobnost razumijevanja konteksta, prihvaćanje izazova, sposobnost prepoznavanja prilika i dosljednost u usklađenosti s korporativnim vrijednostima).
No, ovo je samo teorija. A praksa? Gdje su u praksi vidljivi konkretni učinci ovoga Ericssonovoga koncepta leadershipa? Kompaniji Ericsson Nikola Tesla pripala je čast kao prvoj lokalnoj organizaciji u Grupi testirati ga u sklopu dvodnevne radionice organizirane na Sljemenu sredinom listopada koju je vodio korporativni strateg Stephen Newman, koji je u korporaciji odgovoran za programe usavršavanja izvršnih rukovoditelja.