Search
Hrvatska
Ispitivanje mišljenja zaposlenika kompanije o «Komunikacijama» 
Na dobrom putu

Anketa je provedena šestu godinu zaredom s ciljem da se dobije povratna informacija od zaposlenika o čitanosti kompanijskoga glasila te njegovoj uspješnosti u ulozi jednoga od najvažnijih kompanijinih integriranih internih i eksternih komunikacijskih kanala. Anketa je provedena putem web upitnika objavljenoga na intranetu Ericssona Nikole Tesle, a odabrana grupa zaposlenika koja po dobi, spolu, stručnoj spremi i radnom stažu u našoj kompaniji predstavlja reprezentativni uzorak, pozvana je na sudjelovanje putem kompanijskoga Info Deska.

 

Ovogodišnji brojevi lista ocijenjeni su veoma visokom ocjenom: 3,9 (na skali od 1-5). I ove godine anketa je pokazala da veći broj zaposlenika voli listati tiskano izdanje, dok elektronički oblik lista zanimljivijim nalazi svega 5% zaposlenika. Napisi o novim projektima, proizvodima i uslugama ove godine pretekli su po zanimljivosti teme vezane uz ugovore i poslovanje koje su u zadnjih nekoliko godina, po mišljenju zaposlenika, imale primat. Naši zaposlenici novine uglavnom doživljavaju veoma informativnim (53%), a više od polovine ispitanika (53%) istaklo je kako je novi vizualni identitet novina, uveden od ovogodišnjega siječanjskoga broja, atraktivniji od prethodnoga. Većina ispitanih (56%) potvrdilo je da su teme u "Komunikacijama" u velikoj mjeri primjerene području poslovanja kompanije, a dobar dio njih (34%) smatra da su primjerene u dovoljnoj mjeri.

 

U sklopu ankete izvučen je i dobitnik prigodne nagrade: Nenad Jakopović iz ETK Logistike i nabave, koji je u toj prigodi izjavio:

"Lijepo je da naša kompanija već više desetljeća svoje zaposlenike putem glasila kao što su Komunikacije informira o zbivanjima u području telekomunikacija i događajima vezanim uz samu kompaniju. Novine redovito čitam i iz njih saznam mnogo o aktivnostima kolega u drugim organizacijskim jedinicama te o novim trendovima u industriji."

 

J. Lončar

 

 

Jedan od komentara iz ankete:

Kada dođem kod kupca i ugledam "Komunikacije" na stolu, bez obzira na težinu zadatka kojega moram obaviti, osjećam da su svi ljudi ove kompanije uz mene i tada je sve lakše.