Operatori i isporučitelji informacijsko-komunikacijskih usluga sve više pažnje posvećuju trendovima koje iniciraju mladi
Prema zadnjem globalno provedenom istraživanju Ericssonove agencije za istraživanje tržišta i praćenje trendova, Consumer & Enterprise Lab, postoje mnogi pokazatelji koji govore u prilog tomu da je segment mlađih korisnika telekomunikacijskih usluga vrlo zanimljiv davateljima telekomunikacijskih usluga zbog obujma prometa koji generiraju.
Studija je obuhvatila 14,934 osoba u dobi od 15 do 69 godina na sljedećim tržištima: Brazil, Kina, Japan, Francuska, Njemačka, Italija, Španjolska, Švedska, Velika Britanija i SAD. Studija pokazuje da je njih 71 posto kupilo svoj vlastiti mobilni telefon. Svoje telefonske račune plaća 82 posto ispitanih, a za 4 posto ispitanika to čini njihov poslodavac. U prosijeku, 46 posto korisnika mobilne telefonije su prepaid korisnici, a 48 posto su pretplatnici. Ostatak od 4 posto čine osobe koje su i prepaid korisnici i pretplatnici.
Kina i Francuska imaju najveći broj korisnika koji su pretplatnici, a istovremeno su i prepaid korisnici. Talijanskim, brazilskim i kineskim tržištem dominiraju prepaid korisnici, a ova kategorija korisnika gotovo ne postoji u Japanu.