Ericsson kao predvodnik na globalnom tržištu informacijsko-komunikacijskih tehnologija djeluje u skladu s visokim standardima kvalitete, koje slijedi i naša kompanija, pa se pokazalo potrebnim definirati procese i kriterije zasnivanja partnerstava s drugim kompanijama.
Kada su početkom ove godine na razini kompanije definirani ključni programi i projekti Marija Kalačić Živković, rukovoditeljica odjela za rješenja u fiksnim mrežama u jedinici za Marketing, rješenja kupcima i podršku prodaji imenovana je voditeljicom Partnering programa. On je pokrenut kako bi se pregledno i jasno definirali preduvjeti koje dobavljači Ericssona Nikole Tesle moraju ispuniti kako bi stekli naziv kompanijinoga partnera te kako bi se cijeli proces otvaranja partnerstva i partnerske suradnje sa svim kompanijama odvijao u skladu s točno preciziranim standardima.
Ericsson Nikola Tesla suvremena informacijsko-komunikacijska rješenja osigurava kupcima na mnogobrojnim tržištima Srednje i Istočne Europe, Srednjega istoka i Afrike. Razumljivo je, s obzirom na šarolikost kultura i društveno-gospodarstvenih uvjeta u kojima naši kupci djeluju, da su njihova očekivanja i zahtjevi vezani uz informacijsko-komunikacijske sustave i usluge koje im naša kompanija isporučuje različiti. Kako bi, dosljedno svojoj strategiji u čijemu središtu je kupac i zadovoljavanje njegovih potreba, naša kompanija bila u mogućnosti ispuniti te specifične zahtjeve, svoju listu usluga i proizvoda dopunjava pojedinim rješenjima partnerskih kompanija. No, kako Ericsson kao predvodnik na globalnom tržištu informacijsko-komunikacijskih tehnologija djeluje u skladu s visokim standardima kvalitete, koje slijedi i naša kompanija, pokazalo se potrebnim bolje definirati procese i kriterije zasnivanja partnerstava s drugim kompanijama.