Na konferenciji Corporate Reputation održanoj 7. prosinca 2005. u zagrebačkom hotelu Westin, prvom stručnom skupu u Hrvatskoj o značaju poslovnoga ugleda u ukupnom poslovanju kompanija, dodijeljene su najuglednijim hrvatskim kompanijama nagrade "Poslovni ugled 2005" u osam kategorija. Ericsson Nikola Tesla osvojio je prva mjesta u kategorijama za Sposobno rukovodstvo i Inovativnost, a u tri kategorije zauzeo je drugo mjesto.
Na konferenciji koju je organizirala agencija za poslovno obrazovanje i poslovno informiranje, Infoarena više domaćih i stranih stručnjaka iz područja komunikacija i istaknutih menadžera složilo se da je poslovni ugled "nevidljivo sredstvo koje vodi prema vidljivim rezultatima i koristima tvrtke". U suvremenom poslovnom svijetu ugled se nameće kao kategorija koja ima sve veći utjecaj na poslovanje tvrtke.
Infoarena je stoga i upriličila skup posvećen toj temi, a zajedno s poslovnim tjednikom Lider i konzultantskom kućom Stratego Group ta je kuća pokrenula i dodjelu narade "Poslovni ugled". Žiri sastavljen od 200 uglednih hrvatskih menadžera, novinara i stručnjaka u području komunikacija kandidirao je domaće tvrtke prema osam kriterija. ETK je osvojio prva mjesta u kategorijama za Inovativnost i Sposobno rukovodstvo, a u tri kategorije (Definirana vizija razvoja, Kvaliteta zaposlenih i Dugoročna investicijska vrijednost) zauzeo je drugo mjesto. Nagradu je u ime kompanije preuzela Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija, koja je u toj prigodi istakla kako se u našoj kompaniji poslovni ugled već duže smatra jednom od ključnih sastavnica poslovanja te se u skladu s tim strateškim opredjeljenjem ustrajno godinama gradi.
U drugom dijelu konferencije S. Bahtijari je zapaženo sudjelovala u okruglom stolu s temom "Poslovni ugled - ključni pokazatelj poslovanja?".
Uz Ericsson Nikolu Teslu nagrađene su i kompanije Agrokor, Pliva, Podravka i Vindija.
J. Lončar