Profil Ericssona Nikole Tesle u 2005.
Profil Ericssona Nikole Tesle pokazuje ocjenu za svaki od devet kriterija EFQM modela izvrsnosti te omogućuje jasno uočavanje kriterija ispod i iznad kompanijinoga prosjeka. Ukupan rezultat za ETK iznosi 73,7% ili 737 bodova od mogućih 1000 bodova. To je izvrstan rezultat koji opet potvrđuje da je ETK kompanija zaista privržena izvrsnosti. Ocjene kriterija vodstvo i rezultati kupaca otkrivaju da je ETK čak i bolji od ocjena koje su EFQM prosuditelji dali najboljim velikim kompanijama. Prilikom samoprocjene ipak treba očekivati realnu razinu subjektivnosti.
Još uvijek postoji značajan prostor za planiranje i provođenje novih poboljšavanja. Put prema izvrsnosti nema kraja. EFQM model izvrsnosti treba sustavno i uporno primjenjivati tijekom mnogo godina, jer to kompaniji omogućuje objektivno prepoznavanje napredovanja na EFQM skali izvrsnosti, kao i planiranje poboljšavanja. Ako se rezultati samoprocjene usporede s objavljenim rezultatima dobitnika EFQM certifikata, tada kompanija može sigurnije odabrati EFQM razinu izvrsnosti za koju ima najveće izglede za dobivanje odgovarajućega certifikata.
Četiri su aspekta modela izvrsnosti iznad prosjeka za ETK (73,7%). To su:
Rezultati za tri aspekta su ispod prosjeka za ETK. To su:
Aspekti s rezultatom ispod prosjeka za ETK su prepoznati kao vrijedan potencijal za planiranje poboljšavanja u 2006. godini. Nakon provedbe planiranih poboljšavanja očekujemo da će samoprocjena sljedeće godine dati ujednačeni profil Ericssona Nikole Tesle.
Dr. I. Oslić