Već od 1999. godine model praćenja poslovanja putem kartice postignuća (BSC - Balanced Scorecard) postao je nezaobilazni dio poslovanja Ericssona Nikole Tesle. U uvođenju kartice postignuća u poslovanje potreban je veliki angažman cijele organizacije, definirani procesi, jasna vizija te specifični, mjerljivi, prihvatljivi, realni i kvalitetno planirani ciljevi (SMART - Specific, Measurable, Acceptable, Realistic, Timebased) te kanali unutrašnje i vanjske komunikacije.
Ukoliko se želi implementirati strategija ona mora postati dio poslovne svakodnevice, odnosno kompanijske kulture. Upravo stoga u Ericssonu Nikoli Tesli kartica postignuća se primjenjuje na svim razinama u poduzeću i kod svakog zaposlenika. Najvažniji pokretači stvaranja vrijednosti su upravo zaposlenici koji se ne mogu prikazati u bilanci poduzeća. U kartici postignuća naše kompanije prati se njihova motivacija, razvoj kompetencija, davanje ovlasti i to kroz mjerljive pokazatelje. Kartica postignuća omogućava praćenje takvih nebrojčanih vrijednosti, a ne samo fokus na financijske pokazatelje koji prikazuju prošle događaje. Te vrijednosti predstavljaju intelektualni kapital u Ericssonu Nikoli Tesli.
Danas se u kompaniji govori o dinamičnom modelu primjene kartice postignuća koji pomaže u usklađivanju i balansiranju šire slike poslovanja. Od tradicionalno internog pristupa koji podrazumijeva sagledavanje poslovanja samog poduzeća, ide se prema pristupu koji povezuje i vanjske čimbenike kao što su partneri i dobavljači te na kraju usklađuje strategije i djelovanje Ericssona Nikole Tesle s njihovima i obratno. Cilj je stvaranje dodane vrijednosti za dioničare koji su u kartici postignuća jedna od ključnih perspektiva.
Pripremio S. Marušić