Anketi je prethodilo pismo Marite Hellberg, potpredsjednice korporacije za Upravljanje ljudskim potencijalima i organizaciju, kojim su svi zaposlenici Ericssona bili pozvani sudjelovati u anketi Dijalog 2006. Kao i do sada anketom se želio steći uvid u stavove zaposlenika o načinu rada u Ericssonu te se željelo izmjeriti prihvaćanje korporativnih temeljnih vrijednosti i odrednica, radnu izvrsnost, usmjerenost prema kupcima, učinkovitost vodstva i naše komunikacijske sposobnosti. Sudjelovanjem u pripremama i provedbi ankete Dijalog pomažemo u oblikovanju budućnosti Ericssona i svojeg radnog okruženja.
Odaziv Ericssonovih zaposlenika anketi premašio je očekivanja: na pitanja je odgovorilo 92,5% zaposlenika korporacije. U našoj kompaniji koja je u trenutku ankete imala 1346 zaposlenika odaziv od 93,8% je i dalje visok, premda nešto niži od prošlogodišnjih 94,6%, te predstavlja solidnu osnovicu za analizu rezultata.
Kao i prethodnih godina, anketu Dijalog obrađivala je i vodila neovisna agencija Research International. Rezultati ankete predočeni su putem elektroničke poruke rukovoditeljima u kompaniji 13. studenoga, a kako je ove godine ispitivanje mišljenja upriličeno mjesec dana ranije no prethodnih godina, prateće aktivnosti je uglavnom moguće organizirati u okvirima tekuće godine. Prezentacije rezultata planirane su stoga tijekom studenog i prosinca, a nakon toga bi se rezultati trebali pomnije analizirati unutar pojedinih organizacijskih jedinica. Analiza rezultata trebala bi do polovice veljače iduće godine rezultirati i planovima za poboljšanja u područjima gdje je klima zadovoljstva u određenoj jedinici niža od prošlogodišnje ili u odnosu na kompanijski prosjek.
Ovogodišnji upitnik donekle je izmijenjen u odnosu na prošlogodišnji kako bi se uskladio s novim modelom rada u Ericssonu. Od ove godine u upitnik su, kao pilot ispitivanje, uključena pitanja o integraciji novih tvrtki u Ericsson, projektnoj kulturi te procesima. I dalje se nastavljaju mjeriti naše ključne vrijednosti, naši načini rada, operativna izvrsnost, usmjerenost prema kupcima, naše vodstvo, obveze naših zaposlenika, naše komunikacijske sposobnosti, određivanje naših ciljeva i razgovori s nadređenima.
-
Human Capital Index (HCI) u ovom modelu se sastoji od pokazatelja individualnih i organizacijskih sposobnosti organizacijske jedinice.
-
Novi naziv High Performers za modul Work Empowerment & Company Engagement Index je pokazatelj osnaženosti zaposlenika. Uz individualni aspekt, koji je proširen pitanjima iz područja radne angažiranosti i odnosa prema kupcu, ovaj pokazatelj matrično povezuje i odgovore na pitanja vezana za identifikaciju s korporacijom.