Search
Hrvatska
Solidus eCare – Ericssonovo rješenje multimedijskog kontaktnog centra 
Rješenje za kvalitetno komuniciranje s klijentima

Kao društveno odgovorni poduzetnik Ericsson Nikola Tesla i sudjelovanjem na stručnim konferencijama i izložbama svoje znanje o Informacijsko-komunikacijskim rješenjima i uslugama dijeli sa širom zajednicom.

Na INFO danima održanim na Zagrebačkom Velesajmu 9. i 10. studenoga u organizaciji Infoarene održana je 9. hrvatska Call Centre konferencija. Konferencija je u velikom broju okupila isporučitelje i kupce kontaktnih centara te potencijalne korisnike, a tijekom događanja predstavljeno je Ericssonovo rješenje Solidus eCare koje tvrtkama svih veličina nudi kontaktne centre temeljene na internetskom protokolu i mobilnosti.


Na konferenciji su predstavljena rješenja isporučitelja, a isto tako i zanimljive poslovne priče koje ukazuju na koristi u poslovanju koje se postižu uz pomoć kontaktnih centara, a koje su predstavili kupci ovih rješenja.
Miroslav Martinčić, Solution Manager za kontaktne centre u Ericssonu Nikoli Tesli prezentirao je Solidus eCare - multimedijski kontaktni centar koji radi s Ericssonovim sustavima MD110, MX-ONE™ Telephony Switch i MX-ONE™ Telephony Server. Ovo rješenje osigurava funkcionalnost potpunog IP kontaktnog centra. Dodatnu vrijednost daje mu funkcija Mobilni korisnik za udaljene i mobilne agente, dajući im potpunu PBX funkcionalnost. Jedna od odlika ovog rješenja je da osim govorne komunikacije s klijentima omogućuje i komunikaciju putem elektroničke pošte, weba, SMS-om i faksom. Solidus eCare podržava razne tipove terminala za agente, od fiksnih i softverskih IP telefona do mobilnih terminala. Ovo rješenje je pripremljeno za jednostavnu integraciju s drugim poslovnim aplikacijama poput Customer Relationship Management, Workforce Management i Enterprise Resource Planning aplikacija. Ericsson Nikola Tesla i korporacija Ericsson imaju veliko iskustvo u implementaciji ovog multimedijskog kontaktnog centra kod raznih svjetski poznatih poduzeća.

 

Nakon izlaganja Miroslava Martinčića, uslijedilo je predstavljanje rada sa Solidus eCareom. Prezentaciju je održao Damir Dobrinić, direktor marketinga Hrvatskih pošta. Gospodin Dobrinić istaknuo je veliko zadovoljstvo Ericssonovim rješenjem te je rekao da je ovom implementacijom omogućen daleko učinkovitiji rad službe za korisnike Hrvatskih pošta i veće zadovoljstvo njihovih klijenata. Više informacija o Solidus eCare multimedijskom kontaktnom centru pročitajte na stranicama Ericssona Nikole Tesle - http://www.ericsson.hr.

 

S. Marušić