Search
Hrvatska
Naši kupci 
Tele2 Hrvatska: uspješna prva godina

Kao društveno odgovorni poduzetnik Ericsson Nikola Tesla podržava poslovni rast njegovih kupaca i partnera. Korisnici usluga Tele2 Hrvatska mogu računati na kvalitetnu mrežu koja se temelji na Ericssonovim rješenjima i dobroj suradnji koju je taj operator uspostavio s Ericssonom Nikolom Teslom, što je pridonijelo njegovom uspješnom djelovanju u prvoj godini u našoj zemlji.


Tele2 Hrvatska obilježio je prvu godinu rada u našoj zemlji uz više od 300.000 mobilnih korisnika. Tele2 Hrvatska lansirao je svoje komercijalne GSM usluge u Hrvatskoj u listopadu 2005., a do kraja 2007. planira pokrivenost od 90% populacije te uvođenje 3G usluga uz investiciju od 200 milijuna eura. Usluga prenosivosti mobilnoga broja koja je nedavno uvedena u Hrvatskoj dodatno je pospješila rast baze korisnika Tele2 Hrvatska. Mats Tilly, generalni direktor Tele2 Hrvatska komentira poslovanje toga operatora u našoj zemlji.

- Jesu li očekivanja i nadanja koje je Tele2 imao kada je počeo raditi u Hrvatskoj ispunjena u njegovoj prvoj godini prisutnosti na našem tržištu?

 

- Veoma smo zadovoljni s onim što smo postigli u prvoj godini rada u Hrvatskoj; privukli smo više od 300.000 pretplatnika, što je otprilike 8% tržišnoga udjela, a to je iznad naših očekivanja. Svjesni smo da su pred nama brojni izazovi koje smo sami uvjetovali zadavši si veoma visoke ciljeve. Trenutačno su nam u fokusu razvoj naše mreže i daljnje širenje baze kupaca koje ćemo nastojati privući jeftinim i jednostavnim uslugama.

 

- Koliko je suradnja s Ericssonom Nikolom Teslom pomogla Tele2 Hrvatska da u ovoj godini ostvari svoje ciljeve?

 

- Ericsson Nikola Tesla je naš ključni dobavljač kada je riječ o GSM i UMTS mrežnoj tehnologiji. Naši korisnici mogu računati na kvalitetnu mrežu koja se temelji na Ericssonovim rješenjima i dobroj suradnji koju smo uspostavili s Ericssonom Nikolom Teslom, što je pridonijelo našem poslovnom uspjehu.

 

- Tele2 donio je u Hrvatsku novi model poslovanja u upravljanju mobilnom komunikacijskom mrežom. Kako je naše tržište reagiralo na Tele2 način rada?

 

- Osobno mislim da se korporativne vrijednosti kojima se rukovodi Tele2 donekle razlikuju od tradicionalnih, i to na pozitivan način. Vjerujem da je pravi put prema uspjehu jasno i transparentno komuniciranje s kupcima, a mi smo to i učinili te smo stoga zauzeli veoma jasnu poziciju na tržištu. Drugim riječima, imamo jasnu misiju kojoj stremimo te se držimo naše jasno komunicirane strategije. Kako sam već naglasio, odgovor tržišta na naš brand je iznad naših očekivanja. Tijekom mnogih godina korisnici mobilnih usluga u Hrvatskoj skupo su ih plaćali, a jeftine i jednostavne usluge koje je ponudio Tele2 bile su upravo ono što je bilo potrebno kako bi se tržište koje je već bilo dosta zasićeno dodatno pokrenulo. Tele2 Hrvatska je, dakle, svojim nastupom pokrenuo novi val interesa za mobilne komunikacijske usluge, cijene su pale te korisnici u Hrvatskoj mogu sada uživati u svim pogodnostima konkurentnoga informacijsko-komunikacijskoga tržišta.

 

- Jeste li zadovoljni s ritmom rasta broja pretplatnika Tele2 Hrvatska u našoj zemlji?

 

- Kada smo ušli u Hrvatsku istakli smo kako s vremenom želimo postići udio od jedne trećine tržišta. Stoga nam se tržišni udio od 8% postignut u manje od godine dana čini veoma dobrim početkom. Zbog toga smo zadovoljni, ali ne u potpunosti. Znamo da će do punoga ostvarenja naših ciljeva trebati još neko vrijeme te smo spremni za to vrijedno raditi.

 

- Kakvu poziciju Tele2 Hrvatska trenutačno zauzima kao poslodavac?

 

- Tele2 Hrvatska trenutačno zapošljava oko 50 ljudi. Veoma sam ponosan na mladi i ambiciozni tim koji imamo. Naš partner Transcom koji pruža usluge informacija za korisnike (call centar) zapošljava više od stotinu ljudi u Vukovaru, a postoje planovi i za njihovo širenje prema Osijeku i Puli te pružanje podrške i drugim kupcima uz Tele2 Hrvatska. Uključujući i druge izdvojene funkcije, kao što su isporuka mreža i prodajni kanali, otvorili smo ukupno oko 600 novih radnih mjesta u Hrvatskoj. Dobili smo i nagradu Investitor godine, što je također dokaz našega pozitivnoga utjecaja na tržište rada u Hrvatskoj.

 

- Koje nove pogodnosti Tele2 planira uskoro ponuditi pretplatnicima u Hrvatskoj?

 

- Mi ćemo se sigurno nastaviti razvijati te ćemo pretplatnicima u Hrvatskoj ponuditi nove usluge, kao što su prijenos podataka i video telefonija, kako bismo postali još konkurentniji u budućnosti. U ovom trenutku još ne želim javno razotkriti detalje naših planova. Međutim, želio bih u ovoj prigodi istaknuti kako smo u dosadašnjem radu već lansirali atraktivnu ponudu za male i srednje kompanije te očekujem da ćemo tijekom 2007. i u tom segmentu značajnije razviti poslovanje.

 

J. Lončar