Search
Hrvatska
"Revija" - broj 1/2004 
Uvod

Dinka Vuković,
glavna urednica
Ericsson, tržišni predvodnik na području globalnih suvremenih komunikacija, odlično je pozicioniran i kada je riječ o poslovnim komunikacijskim sustavima. Izdanje BC12 poslovnoga sustava MD110, donosi niz prednosti koje se temelje na arhitekturi s raspodijeljenim Gatekeeperima – izravan prijenos medija s kraja na kraj mreže, ekonomične govorne komunikacije s visokom kakvoćom govora preko konvergirajućih LAN mreža, a kada je u pitanju BC12 izdanje i preko WAN mreža, konvergencija govora i podataka, zajedno s inherentnom konvergencijom fiksno/mobilno, izvrsna otpornost i pouzdanost IP terminala, što bitno smanjuje broj pojedinačnih mjesta greške. Zahvaljujući rješenjima uvedenim u BC12 izdanju, MD110 sustav treba smatrati jednim od najfleksibilnijih komunikacijskih sustava koji su danas prisutni za srednje i velike tvrtke. MD110 sustav se može promovirati kao ulaganje u budućnost. Za vlasnike postojećih sustava, BC12 izdanje predstavlja značajan korak prema konvergirajućoj mobilnoj tvrtki.
Pojava elektroničke pošte i Interneta te njihova masovnija uporaba omogućili su korisnicima široki raspon usluga, među kojima je i pristup multimedijskom pozivnom, odnosno, kontaktnom centru (Contact Centre). Suvremeni Ericssonovi poslovnu sustavi uključuju i taj trend. U usporedbi s tradicionalnim pozivnim centrom koji podržava dolazne i odlazne telefonske pozive, multimedsijski kontaktni centar nudi cijeli niz dodatnih kontakata između korisnika/pozivatelja/kupca i agenta pozivnoga centra, kao što su elektronička pošta, upitnik preko Web stranice, chat, govorni automat, integracija s drugim aplikacijama, itd. Nadalje, multimedijski pozivni centar sve pozive tretira jednako, tako da oni dolaze zajedno u univerzalne redove čekanja te se njihovi izvještaji obrađuju statistički na centralizirani, integrirani način. Budući da kontaktni centar osigurava tvrtkama povećanje profitabilnosti, smanjenje troškova i poboljšanje usluga, predviđa se da će u sljedećih pet godina broj multimedijskih kontaktnih centara porasti pet puta.
Nova serija telefona koja prati razvoj Ericssonovih poslovnih komunikacijskih sustava, obuhvaća uređaje klasičnoga dizajna koji će unaprijediti poslovanje ne samo danas već i u budućnosti. Seriju telefona Dialog 4000 odlikuju sljedeće najznačajnije značajke: izvrsna ergonomičnost, kakvoća prijenosa glasa i lakoća korištenja. U dizajnu svih telefona iz te serije naglašeno se vodila briga o njihovu pozitivnu utjecaju na okoliš. Mogućnost dogradnje telefona znači da će ih korisnici moći dugo upotrebljavati jer će ti uređaji uz dogradnju softvera podržavati i nove funkcionalnosti.
U ovom broju:
Impressum: