Današnji sustavi i organizacije koji pružaju zdravstvenu skrb susreću se sa složenim zahtjevima pružanja učinkovite i cijenom povoljne usluge, pri čemu kvaliteta i sigurnost medicinskih usluga moraju ostati na najvišoj razini.
Uzimajući u obzir potrebu za poboljšanjem kvalitete nove generacije sustava zdravstvene skrbi, Ericsson svojim rješenjima u domeni zdravstva želi pomoći zdravstvenim institucijama i ostalim subjektima uključenim u zdravstveni sustav u procesu poboljšanja učinkovitosti, pravovremenosti, sigurnosti i opće kvalitete medicinskih usluga.
Ericsson u svom proizvodnom programu ima široku paletu usluga i proizvoda: od samostalnih sustava namijenjenih specifičnim zdravstvenim uslugama poput upravljanja administrativnim podacima pacijenata, elektroničkog zdravstvenog kartona, e-uputnice i e-recepta do opsežnih i integriranih aplikacija informacijskih sustava u domeni zdravstvene skrbi poput bolničkog informacijskog sustava i sustava za udaljeni nadzor pacijenata.
Uvođenjem Ericssonovih rješenja zasnovanih na najmodernijoj informacijskoj i telekomunikacijskoj tehnologiji u okolinu pružanja zdravstvene skrbi mogu se ostvariti brojne pogodnosti poput: