Višegodišnjim sustavnim radom i njegovanjem partnersko-kolegijalnih odnosa s novinarima iz više od 40-tak tiskanih medija, radio i TV postaja u Hrvatskoj, Ericsson Nikola Tesla dobiva značajan prostor u hrvatskim medijima. Stalni kontakti, razgovori, susreti i izobrazba novinara služe kako bi se oni upoznali s dosezima i prednostima novih komunikacijskih tehnologija i samom kompanijom u smislu njene poslovne filozofije, politike te metoda rada. Kontakti s novinarima su sustavni i često nisu striktno vezani uz određeni ugovor, događaj i sl.
Istodobno, partnerski odnos podrazumijeva da se i novinari mogu osloniti da će u Ericssonu Nikoli Tesli uvijek dobiti kvalitetnu, dobro pripremljenu i brzu informaciju o mnogim temama kada je to prije svega od interesa njihovim uredništvima. Treba također istaknuti da komunikacijski stručnjaci u ETK, uz novinare, sustavno rade i s menadžerima te drugim stručnjacima u raznim organizacijskim cjelinama kompanije, razvijajući kod njih svijest o potrebi suradnje s novinarima u postizanju zajedničkoga kompanijskoga cilja – izgradnji pozitivnoga imidža o ETK u javnosti.