Prodaja je tijekom trećega tromjesečja 2005. porasla u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 14%, dok je u odnosu na drugo ovogodišnje tromjesečje zabilježen pad od 6%. Neto prodaja iznosi 3,9 milijardi eura, dok ukupna neto prodaja u prva tri ovogodišnja tromjesečja iznosi 11,3 milijarde eura.
Neto dobit iznosi 565 milijuna eura, a ukupna neto dobit za prva tri tromjesečja u 2005. iznosi 1,7 milijardi eura.
Zarada po dionici je 0,04 eura na razini trećega tromjesečja, dok ukupna zarada po dionici u prvih devet mjeseci 2005. iznosi 0,11 eura.
Bruto marža iznosila je 45,2% u trećem ovogodišnjem tromjesečju, što je nešto manje nego u prethodnom tromjesečju. To je posljedica rasta prodaje usluga i puštanja u rad sve većega broja mreža utemeljenih na Ericssonovoj tehnologiji.
Novčani tok prije financijskih aktivnosti je negativan i iznosi -117 milijuna eura.
Daljnji rast poslovanja u globalnim telekomunikacijama, koji je potaknut rastom broja pretplatnika i rastom prodaje usluga, posebno je izražen na afričkim tržištima. U Africi je broj mobilnih pretplatnika trenutačno veći od 100 milijuna. Prodaja usluga najviše raste na tržištima s razvijenim gospodarstvom. Iz rasta govornoga i podatkovnoga prometa proizlazi potreba za povećanim kapacitetima prijenosa.
Tržišna utakmica u kreiranju cijena atraktivnih krajnjim korisnicima sve je oštrija, a to je posebno izraženo u Americi i Zapadnoj Europi. HSDPA sve se snažnije probija na tržištu budući da operatorima osigurava ponudu novih mobilnih usluga koje se odnose na razmjenu multimedijalnih sadržaja, što je posebno zanimljivo poslovnim korisnicima.
Što se Ericsonovoga poslovanja na pojedinim tržištima u trećem tromjesečju tiče, valja reći da je ukupna prodaja na zapadnoeuropskim tržištima na istoj razini kao i u istom razdoblju prošle godine te da je prodaja porasla za 8% na području Europe, Srednjega istoka i Afrike, dok je tržišno područje Azija i Pacifik zabilježilo rast prodaje od 20% u odnosu na prošlogodišnje treće tromjesečje. Prodaja u Sjevernoj Americi porasla je čak za 35%. Najznačajniji rast prodaje ostvaren je, međutim, u Latinskoj Americi. On iznosi 40% u odnosu na treće tromjesečje 2004., a rezultat je snažnoga rasta prodaje GSM usluga.
Uz poslovne rezultate koje je Ericsson ostvario tijekom trećega tromjesečja ove godine, korporacija je dobro pozicionirana za nastavak uspješnoga poslovanja do kraja ove godine.
Kompanijske komunikacije Ericsson Nikola Tesla