Na domaćem tržištu, uz razvoj poslova s operatorom Tele2 i aktivnosti vezane uz uspostavu partnerstva s novim operatorima, uspješno je nastavljena i poslovna suradnja s VIPnetom i T-HT-om. Kao što je poznato s VIPnetom se od 2004. intenzivno radi i na uvođenju treće generacije mobilnih sustava. Uslugama 3G već je pokriveno više od 25% populacije RH. Kontinuiranim isporukama opreme za izgradnju okosnice IP sustava i uvođenje širokopojasnog pristupa (ADSL-EDA) Ericsson Nikola Tesla nastavlja podržavati T-HT u izgradnji mreže koja omogućuje masovno uvođenje širokopojasnih usluga i značajno povećanje broja korisnika Interneta.
Na tržištima Zajednice Neovisnih Država, tijekom trećeg tromjesečja 2005. godine ugovoreni su poslovi u vrijednosti većoj od 220 milijuna kuna. Najznačajniji posao ugovoren je na bjeloruskom tržištu s našim najvećim kupcem JV MDC Velcom. Radi se o ugovoru koji uključuje proširenje osnovnoga Velcomovoga GSM sustava, nakon čega će pokretna mreža toga operatora moći uslužiti 2 milijuna korisnika. Na ruskom tržištu, s dugogodišnjim kupcem Rostelecomom, potpisan je ugovor o isporuci opreme za novu međunarodnu centralu u Moskvi. Na istom tržištu, ugovorena je i isporuka MD110 centrala za specijalnog kupca iz Orenburga.
Na tržištu Bosne i Hercegovine kompanija je potpisala značajan ugovor za proširenje i modernizaciju GSM mreže s operatorom mobilne telefonije Eronetom iz Mostara te ugovore za proširenje i optimizaciju mobilne GSM mreže BH Telecoma iz Sarajeva.
Stručnjaci Instituta za istraživanje i razvoj radili su za potrebe korporacije Ericsson i nekih globalnih operatora na više razvojnih projekata. Istaknuli bismo rad na implementaciji novih protokola za AXE platformu, razvoj najnovije aplikacija za 3G mobilnu mrežu kao i razvoj aplikacije za novu generaciju British Telecom mreže (IP based). Za rezultate ovih projekata iskazan je već značajna interes i drugih operatora na tržištu.
Stručnjaci organizacijske jedinice Usluge sudjelovali su na projektima u Mađarskoj, Tunisu i Bugarskoj.
Važno je napomenuti da Centar za rješenja kupcima i podršku prodaji bilježi rast poslovanja od 16% na internom Ericssonovom tržištu u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Riječ je o dizajnu cjelovitih komunikacijskih rješenja za lokalne, regionalne i globalne operatore te velike poslovne sustave širom svijeta.
Kompanijske komunikacije Ericsson Nikola Tesla