Na konferenciji koju je organizirala agencija za poslovno obrazovanje i poslovno informiranje, Infoarena više domaćih i stranih stručnjaka iz područja komunikacija i istaknutih menadžera složilo se da je poslovni ugled "nevidljivo sredstvo koje vodi prema vidljivim rezultatima i koristima tvrtke". U suvremenom poslovnom svijetu ugled se nameće kao kategorija koja ima sve veći utjecaj na poslovanje tvrtke.
Infoarena je stoga svoju ovogodišnju seriju stručnih seminara na različite teme o poslovanju zaokružila upravo skupom posvećenom tim pitanjima, a kako bi dodatno u zemlji podigla svijest o rastućoj važnosti poslovnoga ugleda u današnjim tržišnim uvjetima, zajedno s poslovnim tjednikom Lider i konzultantskom kućom Stratego Group, ta je kuća pokrenula dodjelu narade "Poslovni ugled" te ju pretendira u skoroj budućnosti smjestiti i u međunarodni kontekst. Žiri sastavljen od 200 uglednih hrvatskih menadžera, novinara, sveučilišnih profesora ekonomije i drugih stručnjaka u području komunikacija kandidirao je domaće tvrtke prema osam kriterija. Ericsson Nikola Tesla osvojio je prva mjesta u kategorijama za Inovativnost i Sposobno rukovodstvo, a u tri kategorije (Definirana vizija razvoja, Kvaliteta zaposlenih i Dugoročna investicijska vrijednost) zauzeo je drugo mjesto.
Ovime je naša kompanija potvrdila svoj visoki ugled u poslovnom okuženju u Hrvatskoj.
Uz Ericsson Nikolu Teslu nagrađene su i kompanije Agrokor, Pliva, Podravka i Vindija.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle