Search
Hrvatska
40. obljetnica lista Ericssona Nikole Tesle 
Prava komunikacija uz "Komunikacije"
List Ericssona Nikole Tesle, mjesečnik "Komunikacije", navršio je 2005. punih 40 godina postojanja i među malobrojnim je glasilima poduzeća u Hrvatskoj koji bilježi tako dugi staž kontinuiranoga izlaženja, bez i jednoga prekida. Prema dostupnim podacima Hrvatskoga novinarskog društva danas se u zemlji zadržalo svega petnaestak listova poduzeća, iako je nekada gotovo svako poduzeće, s iole većim brojem zaposlenih, imalo svoje glasilo. Duži staž od "Komunikacija" imaju samo ZET, Podravka, Željezničar, Končarevac i Tribina (glasilo Kraša).

Ovaj značajan jubilej proslavljen je u kompanijskim prostorima u petak, 15. travnja. O značaju "Komunikacija" govorila je Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle, naglasivši pritom njihovu ulogu u uspješnom sustavu integriranog komuniciranja koja se primjenjuje u kompaniji. Kompanijski list bio je važan komunikacijski kanal u procesu restrukturiranja tijekom kojeg se Ericsson Nikola Tesla transformirao iz velikog proizvodnog poduzeća u modernu kompaniju znanja i jednog među vodećim hrvatskim izvoznicima. Svima prisutnima zahvalila se na trudu koji je rezultirao i pozitivnim imidžem kompanije.
Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija i glavna urednica "Komunikacija" predstavila je razvoj glasila kroz proteklih 40 godina, s usredotočenjem na to što "Komunikacije" predstavljaju danas. Ljudima koji su stvarali i stvaraju ovaj list zahvalila je na trudu koji je doveo do današnjih "Komunikacija".

Skupu su se obratili i Zdenko Duka, potpredsjednik Hrvatskog novinarskog društva te Boris Hajoš, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću, koji su istaknuli značaj "Komunikacija" za stvaranje pozitivne percepcije Ericssona Nikole Tesle.
Na kraju službenog dijela Gordana Kovačević dodijelila je nagradu Jošku Biliću, zaposleniku Ericssona Nikole Tesle, sretnom dobitniku nagradne igre vezane uz ovaj jubilej.

Za povijesnu šetnju kroz 40 godina sustavnog izlaženja kompanijskog glasila pobrinuli su se stručnjaci Kompanijskih komunikacija atraktivnom izložbom i prezentacijom – retrospektivom najvažnijih događanja i ljudi koji su se pojavili na stranicama kompanijskoga lista.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle