Prodaja u Zapadnoj Europi je tijekom 2006. porasla za 24% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Taj rast može se pripisati snažnom porastu prodaje usluga i velikoj potražnji za transmisijom i fiksnim širokopojasnim prijenosom. Srednja i istočna Europa, Srednji istok i Afrika bilježe ukupni rast prodaje od 23%. Zemlje u Africi i Srednjem Istoku bilježe snažan rast što je prvenstveno rezultat niske stope penetracije u velikom dijelu te regije, ali i porast potražnje za mobilnim širokopojasnim prijenosom. Tržišta Azije i Pacifika ostvarila su porast od čak 42%. Naročito snažna tržišta u tom dijelu svijeta su Australija, Indija, Indonezija i Japan. Prodaja u Latinskoj Americi niža je 14%, dok je prodaja u Sjevernoj Americi niža čak 18% u odnosu na prethodnu godinu, što je prvenstveno posljedica snažnog rasta prodaje na tim tržištima tijekom 2005.
Što se tiče prodaje po segmentima, prodaja mobilnih sustava (mreža) porasla je za 10% na razini godine, dok je u četvrtom tromjesečju zabilježen porast od 12%.
Prodaja fiksnih mreža u četvrtom tromjesečju porasla je na 453 milijuna eura, kao rezultat akvizicije Marconija. Uspješno uvođenje kombiniranog Ericsson Marconi širokopojasnog pristupa Internetu pridonijelo je porastu prodaje fiksnih mreža, koja je na godišnjoj razini porasla čak 162% te iznosi 1,3 milijarde eura. Prodaja usluga razvoja mreže te profesionalnih usluga porasla je 20%, u usporedbi s istim tromjesečjem prošle godine. Na godišnjoj razini porast profesionalnih usluga iznosio je 30%.
U Ericssonu se procjenjuje da će nove usluge te porast broja pretplatnika biti glavni pokretači rasta prometa u mobilnim mrežama. Korporacija je, kao vodeći svjetski dobavljač suvremenih komunikacijskih rješenja i usluga, spremna podržati taj rast.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle