Search
Hrvatska
Prezentacije Ericssonovih rješenja i usluga 
Održana 10. konferencija o call centrima

Na Zagrebačkom velesajmu održana je jubillarna 10. konferencija o call-centrima. Namjenjena je ekspertima za odnose s korisnicima, stručnjacima za "Contact Management", voditeljima call centara, ICT specijalistima, i oblikovateljima korporativnih komunikacija. Konferencija je i ove godine zabilježila odličan interes struke te je okupila više od 300 specijalista.

Call centar industrija i dinamičan razvoj novih servisa i usluga kontaktnih centara bilježi kontinuiranu ekspanziju. U fokusu ove konferencije su kompanije koje se danas, u komunikaciji sa klijentima, dijele na proaktivne i aktivne. Njima su se obratili vodeći ponuđači rješenja u Hrvatskoj: Ericsson Nikola Tesla, Logos, Sedam IT, Optima OSN Inženjering, Oracle, Metronet i TIS.

Ericssonov kontaktni centar Solidus e-care , u sesiji Industry Leaders, prezentirala je Nataša Amin, a Krešimir Kerš je upoznao sudionike sa „Sustavom za podršku radu pozivnog centra službe Hitne medicinske pomoći“ kao primjer uspješne implementacije. Zdenka Hrabar sudjelovala je u Okruglom stolu: „The Veterans Block – 10 years after: Kuda ide hrvatska industrija vezana uz call centre?“ u ulozi jednog od začetnika konferencije i njenog dugogodišnjeg organizatora u okviru sajma Info na Zagrebačkom velesajmu.

Pavao Britvić, pomoćnik ravnatelja Državne uprave za zaštitu i spašavanje, izazvao je poseban interes prezentacijom razvoja projekta "112". Teme su pokrivale sve: od CTI do VOIP-a, a kako jednodnevna konferencija ima ograničen broj tema, veliki broj tema ostaje za susret dogodine.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle