Predsjednica je zatim analizirala poslovnu situaciju na glavnim kompanijskim tržištima.
U ukupnoj prodaji ETK u 2006. godini udio domaćeg tržišta iznosi 30 %, izvoz na interno Ericssonovo tržište iznosi 22%, dok izvoz u ostale zemlje predstavlja 48%. Najznačajnija pojedinačna tržišta u 2006. bila su: Hrvatska, Švedska, Bjelorusija, Bosna i Hercegovina, Kazahstan, Rusija i Crna Gora.
Prodaja Ericssona Nikole Tesle u 2006. godini u Hrvatskoj je osnažena i porasla je 1,4% u odnosu na godinu prije te iznosi 482,6 milijuna kuna. Na području fiksnih i mobilnih sustava, uključujući i mobilni Internet, nastavljena je uspješna suradnja sa strateškim partnerima Vipnetom,T-HT-om i Tele2 . Kompanija je također u prošloj godini surađivala sa Vodatelom vezano uz izgradnju Triple Play infrastrukture.
U području prodaje poslovnih komunikacijskih sustava kompanija je ugovorila niz poslova s velikim poslovnim subjektima (ministarstva RH, HEP, FINA, HŽ, INA i dr.). Posebno treba naglasiti realizaciju projekta integriranog informacijskog sustava primarne zdravstvene zaštite u Hrvatskoj. Ericsson Nikola Tesla se ovim projektom, u cijelosti razvijenim u kompaniji, dokazao kao isporučitelj u području sofisticirane i složene informacijsko-komunikacijske sistemske integracije, rekla je predsjednica ETK.
Kada je riječ o izvoznim tržištima Ericssona Nikole Tesle, osim Ericssonova internog tržišta, ukupna prodaja u 2006. godini iznosila je 793,7 milijuna kuna. Prodaja fiksnih, mobilnih i poslovnih sustava u zemljama ZND-a - Zajednice Nezavisnih Država u prošloj godini postigla je već tradicionalno dobre rezultate pri čemu je realizirano 548,4 milijuna kuna (porast od 2,8%). Najznačajniji ugovori potpisani su u Bjelorusiji, Kazahstanu i Rusiji.
Na tržištima Bosne i Hercegovine i Crne Gore Ericsson Nikola Tesla ostvario je prihode od prodaje u iznosu od 233,2 milijuna kuna.
Usluge na internom Ericssonovom tržištu kroz prodaju znanja naših stručnjaka najvećim dijelom u Institutu za telekomunikacije (R&D) i Globalnom centru za isporuku usluga (GSDC), ali i kroz jedinice odgovorne za cjelovita rješenja i usluge, imaju sve veći udio u ukupnim poslovnim rezultatima kompanije. Upravo zbog toga se i u 2006. nastavio trend zapošljavanja novih, mladih stručnjaka u ETK. Izvoz na ovo tržište u 2006. godini iznosi 357,8 milijuna kuna što predstavlja porast od 20,7% u odnosu na prethodnu godinu, izložila je Gordana Kovačević.