Na MILIA konferenciji u Cannesu, koja je posvećena digitalnim sadržajima i novim interaktivnim tehnologijama, Ericsson je prikazao kako će u budućnosti izgledati mobilna TV i IPTV kroz kombinaciju mobilnih i lokalnih kućnih mreža te uz korištenje dvije standardne tehnologije - višemedijskog podsustava zasnovanog na Internet protokolu (IP Multimedia Subsystem - IMS) i lokalnih kućnih mreža temeljenih na Digital Living Network Alliance (DLNA) specifikacijama. Ovaj je TV demo pokazao kako korisnici mogu pristupati digitalnim sadržajima u bilo koje vrijeme, na najpogodniji način; putem mobilnih telefona, osobnih računala ili TV prijamnika.
Danas postoji već više od 100 TV programa koji za pristup koriste mobilne mreže, od čega je preko 50 isporučio Ericsson. Uz mobilnost, mobilna TV omogućuje niz drugih usluga, između ostalih i video na zahtjev, podcasting, personalizaciju te interaktivnost.
IPTV također nudi novi TV doživljaj. Omogućuje TV interaktivnost, primanje sadržaja iz različitih digitalnih izvora te TV program visoke definicije. Premda je još u začetku, predviđa se da će IPTV doseći masovno tržište u roku od par godina. Korisnička baza u 2006. iznosila je 6.4 milijuna, u 2007. se predviđa da će se taj broj barem udvostručiti, a do 2010. bi, prema Gartnerovim predviđanjima, trebao doseći čak 48 milijuna kućanstava.
Ericssonova end-to-end rješenja, u kombinaciji s nedavnim akvizicijama u području medija, nude atraktivne mogućnosti za korisnika; nov i inovativni TV doživljaj na svakome uređaju, u bilo koje vrijeme i bilo gdje. Ova je globalna korporacija pionir i na polju personaliziranog mobilnog TV oglašavanja. Ericsson i Norwegian Broadcasting Corporation (NRK) nedavno su u Norveškoj testirali interaktivni mobilni TV program koji je u probnom radu još od prošle godine. Time se otvaraju nove mogućnosti prihoda za medijske kuće i operatore te nudi daleko atraktivniji TV doživljaj samim korisnicima.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle