Na 11. hrvatskoj konferenciji o call centrima, održanoj 19. studenog u prostoru Apis IT-a u Zagrebu, naša kompanija ostvarila je zapažen nastup pred više od dvjesto sudionika.
Konferenciju su podržali i drugi tradicionalni partneri poput Logosa, Avaye, Connect Contact Centera, Sedam IT-a i Optima OSN Inženjeringa što je dokaz njene aktualnosti i korisnosti.
Nataša Amin, ETK Solution Manager u području pozivnih centara, prezentirala je najnovije Solidus e- Care rješenje, a kao dokaz kvalitete rješenja, Željko Špes, voditelj Odjela informatike Hrvatskog autokluba, prezentirao je njegovu implementaciju u HAK-u.
Ovakav način predstavljanja publici je bio vrlo zanimljiv jer prikazuje brojna konkretna unapređenja za vrlo zahtjevnog korisnika. Dinamično okruženje internih i vanjskih usluga HAK-a zahtijeva rješenje multimedijskog kontaktnog centra koje omogućuje integraciju postojećih aplikacija kao što su upravljanje vozilima i kartografske usluge. Rješenje također osigurava segmentaciju korisnika te podršku za fleksibilan rad agenata uz mogućnost njihove mobilnosti. Svrha kontaktnog centra je, uz automatizaciju rada centra, pružiti korisnicima HAK-a optimalnu uslugu i raspoloživost uz zaštitu ulaganja tvrtke i sigurnost budućeg razvoja.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle