"Tijekom 2007. ojačali smo svoju tržišnu poziciju", kratko ocjenjuje Ericssonov prošlogodišnji rezultat poslovanja predsjednik i generalni direktor korporacije Carl- Henric Svanberg. "Premda smo u jesenskim mjesecima iskusili određenu eroziju marži u području mreža, generirali smo operativnu dobit iznad 3 milijarde eura. Novčani tok se poboljšao u četvrtom tromjesečju pa smo ipak godinu zaključili uz zadovoljavajući financijski rezultat. Dodatno smo ojačali našu poziciju na globalnom telekomunikacijskom tržištu, a u ovoj godini intenzivnije ćemo se usredotočiti na naše programe operativne izvrsnosti i povećanje troškovne učinkovitosti kako bismo obranili ugled tržišnoga predvodnika u telekomunikacijskim tehnologijama."
Ericssonova prodaja u području mreža u četvrtom tromjesečju 2007. manja je za 4% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Na razini godine, prodaja mreža porasla je za 1% u odnosu na 2006. Porastu prodaje na razini godine pogodovale su aktivnosti novopripojene tvrtke Redback. Ericsson je bio uspješniji u plasmanu profesionalnih usluga, u četvrtom tromjesečju prodaja je u odnosu na isti kvartal 2006. porasla za 15%, dok je na razini cijele godine učinak bio veći za 16%. Porast prodaje zabilježen je i u području multimedijskih usluga i rješenja - za 7% prodaja je bila veća u tromjesečju, a za 14% na razini cijele godine.
Kada je riječ o Ericssonovim tržišnim područjima, u Zapadnoj Europi prodaja je pala 10% u tromjesečju, a na razini godine za 1%. U Srednjoj i Istočnoj Europi, Srednjem istoku i Africi prodaja je na razini četvrtoga tromjesečja ostala otprilike ista kao i u četvrtom tromjesečju 2006., a na razini godine porasla je za 5%. Azija i Pacifik bilježe pad prodaje u četvrtom kvartalu za 2%, a na razini godine rast za 14%, uz Kinu kao vodeće tržište. Latinska Amerika pokazala je rast prodaje za 41% u četvrtom kvartalu te rast prodaje za 12% na razini godine.
Prošla je godina bila u znaku povezivanja velikih igrača na telekomunikacijskom tržištu i okrupnjivanja globalnih kompanija, u čemu je i Ericsson svojim akvizicijama uvelike sudjelovao. Tomu je pogodovalo trenutačno zasićenje tržišta, posebno u razvijenim zemljama, a kako se predviđa da će se posljedice zasićenja osjećati i tijekom ove godine Ericsson je najavio daljnje mjere povećanja učinkovitosti koje uključuju i smanjenje broja zaposlenih za oko 1000 u Švedskoj. Korporacija naglašava kako će se ova inicijativa u najvećoj mogućoj mjeri provoditi uz poštivanje dobrovoljnosti i socijalne osjetljivosti koju Ericsson kao društveno odgovorna kompanija njeguje.
Više podataka na www.ericsson.com
Kompanijske komunikacije, Ericsson Nikola Tesla