Smješteno u okruženje bogate dubrovačke povijesti ovo je događanje zamišljeno kao spoj tradicionalnih vrijednosti i suvremenih Ericssonovih tehnologija. Dubrovnik, kao simbol slobode u hrvatskoj povijesti, idealno je mjesto za demonstraciju multimedijskih rješenja koja u naš svakodnevni život unose slobodu komuniciranja, a koja je temeljena na Ericssonovom postulatu da je komunikacija osnovna potreba i pravo svih ljudi. Prezentacije Ericssonove vizije multimedijskih komunikacija i poslovnih mogućnosti koje ona otvara u sklopu ovoga događanja u fokus će staviti i činjenicu da današnje tehnologije omogućavaju komunikaciju s bilo kojega mjesta, bilo kada te tako pridonose boljem životnom standardu.
Uz to, tijekom dubrovačkoga događanja gosti će imati jedinstvenu priliku pridružiti se Ericssonovoj posadi na brodu koji je sudjelovao u najpopularnijoj međunarodnoj jedriličarskoj utrci Volvo Ocean Race 2005.-06. Događanje Ericsson Sailing Tour 2008 - A Multimedia Experience upravo se i organizira kao uvertira u Volvo Ocean Race 2008./09. koji počinje u španjolskom Alicanteu u listopadu ove godine. Ericssonov brod koji će sudjelovati u toj utrci kršten je tijekom nedavno održanoga skupa u Barceloni Mobile World Congress. Kuma broda bila je Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle, koja je brod nazvala Ericsson 3.
"Veoma smo zadovoljni što ćemo tijekom ovoga događanja s našim uvaženim poslovnim partnerima imati priliku podijeliti naše uzbuđenje zbog poslovnih mogućnosti koje svima u ICT industriji otvaraju današnja multimedijska rješenja. Ericsson je prepoznao potencijal za poslovni rast u ovom području te snažnu potražnju za multimedijskim uslugama na tržištu. Želimo s našim partnerima podijeliti to saznanje te razgovarati o ulozi koju oni žele imati u tom novom poslovnom segmentu. Iskoristit ćemo ovu prigodu da im jasno naglasimo kako Ericsson ima i kompetencije i strategiju na temelju kojih im u ostvarenju njihovih planova vezanih uz multimediju može pomoći", komentira Gordana Kovačević.
Ericsson je spreman za tržišne izazove u rastućem multimedijskom segmentu, u kojemu djeluje kao isporučitelj cjelovitih rješenja te pokriva pristup, distribuciju sadržaja i multimedijske komunikacije putem širokopojasnih mreža utemeljenih na internetskom protokolu. Tijekom prošle godine Ericsson je prodaju u području multimedije uspio povećati za 14 %. U Ericssonu Nikoli Tesli smatraju kako je sada pravi trenutak da svojim poslovnim partnerima kažu da i oni mogu postići poslovni rast nudeći svojim korisnicima moderna multimedijska rješenja. Događanje Ericsson Sailing Tour 2008 - A Multimedia Experience upravo se zbog toga i priprema.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle