Bila je to jedinstvena prilika za goste da se pridruže Ericssonovoj posadi na brodu koji je sudjelovao u najpopularnijoj međunarodnoj jedriličarskoj utrci Volvo Ocean Race 2005-06. Ericsson Sailing Tour 2008 - A Multimedia Experience organiziran je kao uvertira za Volvo Ocean Race 2008/09 koji počinje u španjolskom Alicanteu u listopadu ove godine. Ericssonov brod koji će sudjelovati u toj utrci kršten je tijekom nedavno održanoga skupa u Barceloni Mobile World Congress. Kuma broda bila je Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle, koja je brod nazvala Ericsson 3.
Dubrovnik je bio jedna od postaja u sklopu događanja Ericsson Sailing Tour 2008, koje će za tamošnje Ericssonove kupce biti organizirano u još dvije srednjeeuropske luke: Portorož, Slovenija - od 22. do 24. travnja te Sopot, Poljska - od 16. do 20. lipnja.
Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle komentira značaj ove inicijative:
"Organiziravši događanje Ericsson Sailing Tour 2008 željeli smo inspirirati naše kupce da svoje buduće poslovne planove vežu uz multimedijski komunikacijski segment. Danas su mediji, Internet i telekomunikacije usko povezane industrije te čine novi eko sustav sa značajnim prilikama za poslovni rast i ostvarivanje aspiracija različitih interesnih grupa. U okviru multimedije korisnici dobivaju jednostavan pristup velikom spektru usluga, medijske tvrtke na učinkovit način mogu ponuditi nove, atraktivne sadržaje, a isporučitelji infrastrukture u značajnoj mjeri pridonose plasiranju profitabilnih poslovnih modela. Sve kompanije koje se bave ovim područjima nalaze se pred istim izazovom - moraju definirati mjesto koje žele zauzeti u tom novom eko sustavu."
Stavivši u središte pozornosti prisutnih predstavnika regionalnih operatora i domaćih isporučitelja poslovnih sustava prednosti koje danas osiguravaju multimedijska rješenja ovo im je događanje nametnulo ideju da, žele li ostati zanimljivi svojim korisnicima, moraju svoj spektar usluga proširiti izvan govorne komunikacije. Utjecaj koji korisnici imaju danas na trendove u ICT industriji je veoma snažan, oni nameću tržišne trendove koje operatori i isporučitelji komunikacijskih usluga nužno moraju respektirati. Konvergencija industrija medija, informacija i komunikacija, koja je dovela do razvoja multimedije, otvara priliku za poslovni rast. Ericsson je stoga proširio svoj portfelj usluga i rješenja kako bi operatorima omogućio da korisnicima ponude multimedijske usluge i tako ostvare značajne prihode iz novoga poslovnoga segmenta. Ericsson multimediju svrstava u grupu poslovnih segmenata strateškoga značaja te je u prošloj godini svoju prodaju u tom segmentu povećao za 14% u odnosu na 2006. godinu. Ericsson je posebno dobro pozicioniran u sljedećim područjima multimedije - mobilne platforme, platforme za isporuku usluga te sustavi naplate. U tim je segmentima švedska korporacija postigla posebno snažan rast poslovanja, uz kvalitetne marže. Nadalje, Ericsson nastoji postići jednako dobre rezultate i kada je riječ o rješenjima za IPTV, višemedijski podsustav temeljen na internetskom protokolu (IMS) i poručivanje (messaging). Uz to i suradnja sa Sony Ericssonom predstavlja solidan temelj za razvoj poslovanja u području multimedije. Ericssonova strategija za multimedijska rješenja obuhvaća i poslovni segment, a poseban naglasak tu je stavljen na rješenja utemeljena na internetskom protokolu i komunikacijsko povezivanje različitih uređaja, prije svega sobnih računala te fiksnih i mobilnih telefona.
Prezentacije Ericssonove vizije multimedijskih komunikacija i poslovnih mogućnosti koje ona otvara u sklopu ovoga događanja u fokus su stavile i činjenicu da današnje tehnologije omogućavaju komunikaciju s bilo kojega mjesta, bilo kada te tako pridonose boljem životnom standardu.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle