Rezultate poslovanja korporacije Ericsson u prvom kvartalu ove godine komentira njen predsjednik i generalni direktor Carl-Henric Svanberg:
„Naše poslovanje se u prvom kvartalu ove godine razvijalo veoma dobro, uzevši u obzir trenutačno tržišno okruženje i pad vrijednosti američkoga dolara. I dalje planiramo manji učinak na tržištu mobilnih usluga i rješenja, a rad na povećanju troškovne učinkovitosti s obzirom na ovaj trend je u tijeku.
Prodaja koju smo ostvarili u prvom kvartalu, međutim, odraz je potrebe za mobilnom infrastrukturom na rastućim tržištima, poput Indije. U Americi prodaja u mobilnom segmentu počinje rasti, dok u Zapadnoj Europi stagnira. Zajedno s padom vrijednosti američkoga dolara ovo stavlja velik pritisak na naše marže.
Prodaja profesionalnih usluga nastavila je rasti, a trenutačno je na tržištu prisutan trend rasta interesa i za upravljane usluge te usluge sistemske integracije. U području multimedije nastavljamo investirati u istraživačko-razvojne aktivnosti te poduzimamo mjere aktivnoga kreiranja novih poslovnih prilika. Naravno, to ima značajan utjecaj na naše ukupne troškove. Rezultat u području multimedije u prvom kvartalu ove godine nešto je slabiji i zbog niže prodaje Sony Ericsson uređaja, a što je dovelo do smanjenja prodaje mobilnih platformi.
Isporuke rješenja za širokopojasni pristup, međutim, nastavljaju se u cijelom svijetu. HSPA bit će još godinama dominantni standard koji trenutačno dobro funkcionira u ulozi alternative fiksnom širokopojasnom pristupu. Mobilni širokopojasni pristup tek treba pokazati svoju snagu. LTE rješenja koja predstavljaju sljedeći korak iza HSPA tehnologije zanimljiva su najvećim operatorima u svijetu pa u to područje investiramo značajna sredstva kako bismo i tu osigurali tehnološki leadership.“
U prvom kvartalu ove godine najznačajniji utjecaj na poslovanje kompanija u ICT okruženju imao je snažan trend konsolidacije operatora i isporučitelja rješenja i usluga. Ovaj je trend posebno snažan u Kini. Procjenjuje se da će i u idućem razdoblju on diktirati tempo rasta globalnoga ICT tržišta .
Više o poslovanju Ericssona u prvom kvartalu 2008. možete naći na www.ericsson.com.
Kompanijske komunikacije Ericsson Nikola Tesla