Zoran Zorić izlagao je na temu „Kriteriji procjene, odabira i praćenja učinkovitosti dobavljača kao sredstvo jačanja konkurentnosti“. Predstavio je sveobuhvatne postupke koji se provode prema dobavljačima i partnerima kompanije. Početni odabir dobavljača temelji se na zahtjevnim kriterijima, od referenci, boniteta do visokih etičkih standarda u poslovanju. Naravno, ključni su komercijalni uvjeti poput cijena, ukupnog troška vlasništva (Total Cost of Ownership – TCO), uvjeta plaćanja, rokova isporuke, kvalitete, ugovornih penala i drugih uvjeta. No, status preferiranog dobavljača valja njegovati jer se kontinuirano prati njihova učinkovitost uz česte samoprocjene i audite. Istaknuo je da je vrlo važna komunikacija kompanije i dobavljača, a u 2012. će doći do niza noviteta koji proizlaze iz zakonodavnog okvira. Tako se pruža i mogućnost financiranja dobavljača u pojedinim projektima od zajedničkog interesa, kao i uvođenje e-faktura. Dakle, otvara se niz mogućnosti koje mogu olakšati suradnju i stoga je važno da naša kompanija i njezini dobavljači i partneri ulože potrebne napore kako bismo ih realizirali na obostrano zadovoljstvo i efikasnije poslovali.