Upravljanje velikom količinom podataka postat će veliki globalni izazov. Do kraja 2012. očekuje se da će više od 90 posto kompanija s Fortune500 liste pokrenuti inicijative upravljanja velikom količinom podataka. Deloitte predviđa i da će se mobilni uređaji sve više koristiti za gledanje snimljenih TV sadržaja na putovanju ili u javnom gradskom prijevozu. Također se predviđa da će većina korisnika koristiti bežične veze kratkog dometa sve više za prijenos podataka pa će u 2012. oko jedan posto podataka biti preneseno direktno između uređaja. S obzirom na kapacitete fiksnih mreža Deloitte predviđa kraj neograničenog prijenosa podataka i limit na 100 do 250 GB što bi trebalo zadovoljiti 99% korisnika. U 2012. godini oglašivači će još veći interes posvetiti neuromarketingu koji prati aktivnost mozga prigodom izloženosti propagandnih poruka, a s ciljem kreiranja uspješnih kampanja.
Okrugli stol o budućem razvoju TMT sektora (sektora tehnologije, medija i telekomunikacija) u Hrvatskoj i regiji te ključnim problemima s kojima se taj sektor susreće okupio je ključne ljude ove industrije. Sudionici su bili mr. sc. Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle, Ivica Mudrinić, predsjednik uprave T-HT-a, Mladen Pejković, predsjednik uprave VIPneta te Julian Ogrin, predsjednik Uprave Tele2, uz moderatore Dejana Ljuštinu, direktora u Deloitteovom Odjelu za poslovno savjetovanje i Miodraga Šajatovića, glavnog urednika Lidera.
Sudionici okruglog stola složili su se da naknada od šest posto na usluge u mobilnoj telefoniji predstavlja veliki teret za cijelu industriju i destimulira daljnje investicije što se reflektira i kod dobavljača i u nizu povezanih industrija. Istaknuli su potrebe jasne vizije i strategije u ICT sektoru te kvalitetne mjere i na taktičkoj razini koje će podržati provođenje strategije.
Mr. sc. Gordana Kovačević tijekom okruglog stola naglasila je:„Najkvalitetnije ekonomije svijeta rano su prepoznale značaj ICT-a i poduprle razvoj ICT-a koji donosi koristi poslovanju, životu građana i cijelom društvu na različitim razinama. Nužna je realizacija u provedbenog plana Strategije širokopojasnog pristupa ravnomjerno u svim područjima Hrvatske. Važan je dostup infrastrukturi u različitim regijama naše zemlje i u selima i na otocima. Kvalitetan pristup omogućuje različite usluge bitne za građane poput učenja i usluga m-zdravstva, a širenje širokopojasnog pristupa pridonosi rastu BDP-a i broju zaposlenih.“
Predsjednica Ericssona Nikole Tesle istaknula je da tehnološke kompanije puno ulažu u istraživačko-razvojne aktivnosti: „Ericsson na godišnjoj bazi ulaže u istraživanje i razvoj preko 1 milijardu američkih dolara, a Ericsson Nikola Tesla preko 300 milijuna kuna pa je jasno da je nužno ostvariti povrat od tih golemih investicija. Vizija Ericssona je umreženo društvo u kojem će sve što ima koristi od umrežavanja biti povezano što otvara neograničene mogućnosti za inovativnost, ali i potrebu za kontinuiranim investiranjem u nova znanja, rješenja, proizvode i usluge. Ovdje će doći i do povezanosti različitih industrijskih grana, a koristi će biti vidljive i u području javne uprave, prometa, sigurnosti, zdravstva, obrazovanja. Od konkretnih poteza mr.sc. Gordana Kovačević ističe: „Hrvatska treba povećati ulaganja u istraživanje i razvoj i poticati visoko obrazovanje; smanjiti udio opterećenja porezima i davanjima na rad kako bi ICT sektor bio konkurentniji u međunarodnoj tržišnoj utakmici, a Hrvatska konkurentnija za privlačenje stranih investicija; uvesti dostupnost širokopojasnog interneta kao temeljnog građanskog prava - tehnologija koja je dostupna svima; definirati strateške ICT projekte na razini države te, konačno, snažno poticati izvoz ICT rješenja, proizvoda i usluga uz reference na domaćem tržištu.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle