- Prodaja u tromjesečju iznosi 5,78 milijardi eura te je manja 4% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, kao posljedica očekivanog pada prodaje u području CDMA kao i manjih ulaganja operatora u mreže u regijama u kojima je prisutna makroekonomska i politička neizvjesnost. Globalni servisi i konsolidacija kompanije Telcordia pozitivno su utjecali na prodaju.
- Bruto marža smanjena je na 33,3%, kao rezultat većeg udjela servisa, projekata modernizacije u Europi i projekata pokrivanja u odnosu na projekte povećanja kapaciteta.
- Operativna dobit, isključujući prihode od prodaje Sony Ericssona i gubitak ST-Ericssona, smanjena je na 317 milijuna eura, kao posljedica manje prodaje u području mreža i manje bruto marže. Operativna margina iznosi 5,5%.
- Neto dobit je porasla 116% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje te iznosi 997 milijuna eura, kao rezultat prihoda od prodaje Sony Ericssona.
- Novčani tok od poslovnih aktivnosti iznosi 79 milijuna eura.
“Prodaja mobilnog širokopojasnog pristupa visokih performansi odvijala se dobro u Sjevernoj Americi, Japanu i Koreji, dok je u drugim regijama poput Europe uključujući Rusiju, u dijelovima Srednjeg Istoka te Indiji bila slabija,” kaže Hans Vestberg, predsjednik i generalni direktor Ericssona. CDMA je nastavila očekivani pad u tranziciji prema LTE. Naše poslovanje u području usluga pokazuje solidan rast u čemu se posebice razvijaju profesionalne usluge. Rješenja u području podrške (bivša Multimedija) nastavila su rast organske prodaje.
U ovom tromjesečju poduzeli smo važne korake u provedbi naše strategije. Najavljena akvizicija kompanije BelAir dodat će WiFi mogućnosti našem hetnet portfelju, a akvizicija Technicolorovog odjela elektroničkih medija ojačat će naš položaj u uslugama u ovome dijelu, s ciljem vodeće uloge u Europi. Prodajom udjela u Sony Ericssonu odustali smo od područja mobilnih uređaja s namjerom da se usredotočimo na povezivanje svih vrsta uređaja i sustava. Prošle smo godine ojačali tržišni udjel u našem temeljnom poslovanju te nastavili izgradnju snažne LTE pozicije gdje imamo više od 60% udjela na tržištu.
Krajem 2010. godine donijeli smo stratešku odluku da povećamo naš tržišni udjel u Europi kada su operatori započeli modernizaciju njihovih mreža te zamjenu stare infrastrukture novim višestandardnim radio baznim stanicama. Ovo, uz poslovni miks koji se više sastoji od projekata pokrivanja, a manje od projekata povećanja kapaciteta, očekivano je uzrokovalo negativni utjecaj na bruto maržu u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Očekujemo da bi ovaj miks trebao prevladavati kratkoročno.
U našem zajedničkom ulaganju, u kompaniji ST-Ericsson, revidirana je strategija i uvedene su aktivnosti s ciljem smanjenja točke pokrića. Uvjereni smo da ST-Ericsson ima stratešku poziciju u industriji da omogući cjeloviti ekosustav u ovom području”, zaključio je Vestberg.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle