Search
Hrvatska
Poslovanje 
Poslovni rezultati korporacije Ericsson u drugom tromjesečju 2012. godine
  • Prodaja u tromjesečju iznosi 6,3 milijardi eura i veća je 1% u odnosu na isto tromjesečje 2011. godine, a u usporedbi s prethodnim tromjesečjem bilježi porast od 9%.
  • Prodaja u segmentu mreža bilježi pad u odnosu na isto tromjesečje prethodne godine zbog očekivanog pada prodaje u području CDMA opreme kao i manje prodaje u Kini i Rusiji
  • Globalni servisi i rješenja za pružanje podrške bilježe rast u odnosu na isto razdoblje prethodne godine i u odnosu na prethodno tromjesečje.
  • Poslovni miks s većim udjelom projekata pokrivanja u odnosu na projekte povećanja kapaciteta, ostao je nepromijenjen u tromjesečju te očekujemo da bi ovaj miks trebao prevladavati kratkoročno. Negativan utjecaj na bruto maržu od projekata modernizacije mreža u Europi počet će se postupno smanjivati krajem 2012.
  • Novčani tok od poslovnih aktivnosti iznosi -159,5 milijuna eura pod utjecajem visokog radnog kapitala uglavnom zbog kasnog fakturiranja.
  • Neto dobit iznosi 136,7 milijuna eura (u istom tromjesečju prošle godine iznosila je 364,6 milijuna eura) pod utjecajem manje profitabilnosti u području mreža i povećanog gubitka ST-Ericssona.
  • Zarada po dionici iznosi 0,04 eura (0,11 eura)

Potražnja u području globalnih servisa i rješenja za pružanje podrške bila je snažna dok je pala prodaja u segmentu mreža u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, kao posljedica očekivanog pada prodaje CDMA opreme, a isto tako i radi smanjenih poslovnih aktivnosti u Kini, kao i smanjenog volumena prodaje GSM sustava te smanjene prodaje 3G sustava u Rusiji," rekao je Hans Vestberg, predsjednik i izvršni direktor Ericssona.

 
"Što se tiče globalnih servisa, sva područja su pokazala dobar rast u proteklom tromjesečju zbog usmjerenosti operatora na operativnu učinkovitost i velikih aktivnosti na projektima.  Snažan rast u području rješenja za pružanje podrške potaknut je sustavom obračunavanja usluga  i TV rješenjima. Globalni servisi i rješenja za pružanje podrške su zajedno činili oko polovinu prihoda Grupacije. Rast poslova u području globalnih servisa imaju blagi utjecaj na bruto maržu.

 
I dalje smo usmjereni na naše kupce te pratimo utjecaj makroekonomskog razvoja i političke nestabilnosti u određenim regijama na njihova ulaganja. Iz razgovora s kupcima jasno je da su temeljni pokretači povećanog podatkovnog prometa ostali nepromijenjeni. Danas ima više od  700 milijuna pretplatnika pametnih telefona, a prema našim procjenama ovaj će broj doseći 3 milijarde u 2017. godini. Na temelju toga, vidimo sve veću usredotočenost naših kupaca na performanse u radu mreža i kvalitetu usluga. To će zahtijevati stalna ulaganja operatora u opremu, programsku podršku i usluge. 

 
ST-Ericsson se i dalje nalazi u situaciji punoj izazova radi značajnog pada prodaje novih proizvoda jednom od najvećih kupaca te daljnjeg pada prodaje postojećih proizvoda. Kompanija je i dalje usredotočena na osiguranje uspješne realizacije i isporuke kupcima svojih NovaThor ModAp platformi i modema, istovremeno radeći na transformaciji kompanije s ciljem snižavanja točke pokrića.

 
Godine 2010. donijeli smo odluku o stjecanju tržišnog udjela i jačanju vodeće pozicije u tehnologijama i uslugama u potpunosti svjesni kratkoročnih pritisaka na našu profitabilnost. Sada smo usmjereni na prenošenju tih dobitaka u održiv, profitabilan rast”, zaključio je Vestberg.

 

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle