Aktualna tema, zanimljiv izbor sudionika okruglog stola, profesionalna multimedijska prezentacija i iskusna Ana Penović u ulozi voditeljice, potakli su i publiku na aktivno sudjelovanje u raspravi. Nakon što su Boris Drilo, direktor upravljanja inovacijama, marketingom i portfeljom u Ericssonu Nikoli Tesli te Mario Ravić, kompanijski menadžer za strateški marketing, definirali multimedijski eko sustav i mnogobrojne mogućnosti koje on pruža, ponajprije iz perspektive korisnika, Neda Žužul Vitez, voditeljica istraživačkog tima za telekomunikacije pri GfK prezentirala je niz najnovijih podataka koji opisuju karakteristike, navike i očekivanja hrvatskih korisnika suvremenih telekomunikacijskih usluga. Prof. dr. sc. Vedran Mornar, dekan FER-a i predsjednik Udruge MIPRO, govorio je o utjecaju visokoškolske i znanstvene zajednice na daljnji razvoj multimedije i njezinu primjenu u sustavu obrazovanja, dok je Dragan Ćuća, direktor poslovne televizije definirao potrebe suvremenih medijskih kuća te probleme s kojima se u praksi susreću. Publiku su, sudeći po pitanjima, dodatno zaintrigirala pitanja vezana uz psihološko-razvojne aspekte “digital native” populacije, a ponuđeni su konkretni i odgovori na jedno od temeljnih pitanja: “Tko će sve to skupa platiti?”
Za kraj, publika je imala priliku uživo vidjeti mobilno blogiranje, koje se odvijalo tijekom okruglog stola (pogledajte i sami link na desnoj strani ekrana) te mobilnu televiziju.
Stručnjaci Ericssona Nikole Tesle daju svoj veliki doprinos i savjetovanju Telekomunikacije i informatika, u čijem je voditeljskom timu dr.sci. Stjepan Golubić, naš istaknuti ekspert za ovo područje. Svim radovima kompanijskih djelatnika, objavljenima u okviru tri savjetovanja na kojima je Ericsson Nikola Tesla aktivno sudjelovao, također možete pristupiti i sami, posredstvom linkova na lijevoj strani ove web stranice.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle