Posrednička radna stanica u sustavu BusinessPhone je aplikacija koja sjedinjuje upravljanje pozivima, pomoć iz telefonskoga imenika i rukovanje porukama. Za sve se funkcije koristi osobno računalo. Na primjer, posrednik se može javiti na dolazni poziv, brzo ustanoviti da je tražena osoba na ručku, napisati tekstualnu poruku i proslijediti je na korisnikovo osobno računalo preko sustava elektroničke pošte u tvrtki, samo s nekoliko pritisaka na tipke, ili ako je pogodnije nekoliko akcija mišem.
Posrednik se u sustav može prijaviti s bilo kojega osobnog računala na mreži u tvrtki, uz upis korisničkog imena i zaporke. Zajedno sa zaporkom su spremljene sve njegove konfigurirane opcije, uključujući izgled na zaslonu, postavke sustava i pridjeljivanje funkcijskih tipaka, tako da svaki posrednik ima svoju osobnu verziju sustava. Posrednik može mijenjati postavke "u službi" i "van službe" ili postaviti sustav u "noćni" način rada.
Aplikacija BusinessPhone Operator Suite se integrira s aplikacijama Microsoft® Outlook™ te Lotus Notes, kako bi se poboljšala razina informiranja u tvrtki. Informacije o odsutnosti koje su unijete u korisnik kalendar u Outlook™-u ili Lotus Notesu se prosljeđuju D.N.A. poslužitelj sustava BusinessPhone i šalju u aplikaciju posredničke radne stanice.