Search
Hrvatska
MX-ONE™ Communication Organizer 
Bitna komponenta sustava MX-ONE™ Telephony Server

Kada vaše osoblje dobije Communication Organizer, integrirano IT rješenje, dobit će komunikacijski alat kojim će povećati učinkovitost i smanjiti operativne troškove.

Communication Organizer omogućuje vašem osoblju:

  • Povećanje dostupnosti za poslovne partnere i suradnike
  • Odlučivanje o načinu komuniciranja (govor, brzo poručivanje, elektronička pošta)
  • Učinkovito odgovaranje na zahtjeve
  • Točne i najnovije informacije
  • Izbjegavanje potrebe za pamćenjem informacija o kontaktima.
  • Dalje, mobilni korisnici dobivaju istu razinu usluge, kao i uredski korisnici.

Jezgra aplikacije je Communication Organizer, koji čine dvije komponente: Communication Organizer Server i Communication Organizer Applications.

Communication Organizer Server

Integriranje vaših komunikacijskih potreba s vašom IT okolinom snižava vaše ukupne troškove vlasništva (TCO). Communication Organizer Server koristi Microsoftovu aplikaciju Active Directory, rješenja utemeljena na poslužiteljima i IP osposobljena rješenja (softverski klijent i posrednik), smanjujući troškove hardvera i povećavajući fleksibilnost i dostupnost.

  • Fleksibilno konfiguriranje - od sustava s jednim telefonom do naprednih raspodijeljenih sustava
  • Jedinstvena konfiguracija imenika za svakog korisnika, temeljena na Active Directory
  • Upravljanje aktivnostima (informacije o prisutnosti i prioritetima)
  • Integracija s aplikacijama Exchange i Domino
  • Brzo poručivanje
  • Zapisi o pozivima, utemeljeni na poslužitelju
  • Sigurnost (pristup imeniku, enkripcija podataka)
  • Pomagala za upravljanje (rad i održavanje)
  • Sučelja s rješenjima za poručivanje
  •  Sučelja s vanjskim sustavima
  • Aplikacija Mobile Location Server za postavljanje aktivnih informacija o prisutnosti
  • Sučelja s LDAP imenicima.  
Communication Organizer Applications

Kada koristite Communication Organizer Applications, imate slobodu odlučivanja o tome koje aplikacije najbolje odgovaraju vašim potrebama. Nezavisno o izboru, korisnici imaju pristup do slične funkcionalnosti i mogu nadzirati svoje komunikacijske potrebe iz svake aplikacije.

  • Osigurava funkcionalnost telefonije poslovnoga razreda
  • Traženje u imeniku (tvrtke, osobnom, vanjskom, LDAP)
  • Postavljanje i prikaz prisutnosti
  • Nadzor prioriteta (govor, brzo poručivanje ili elektronička pošta)
  • Lokalizirane aplikacije
  • Više komunikacijskih aplikacija za krajnje korisnike:
    - Personal Assistant-PC (VoIP softverski telefon)
    - Personal Assistant-Web (temeljeno na browseru)
    - Personal Assistant-Smartphone (mobilni uređaj)
    - Operator Assistant (IP osposbljen posrednički uređaj)
Povezani proizvod