Integriranje vaših komunikacijskih potreba s vašom IT okolinom snižava vaše ukupne troškove vlasništva (TCO). Communication Organizer Server koristi Microsoftovu aplikaciju Active Directory, rješenja utemeljena na poslužiteljima i IP osposobljena rješenja (softverski klijent i posrednik), smanjujući troškove hardvera i povećavajući fleksibilnost i dostupnost.
Fleksibilno konfiguriranje - od sustava s jednim telefonom do naprednih raspodijeljenih sustava
Jedinstvena konfiguracija imenika za svakog korisnika, temeljena na Active Directory
Upravljanje aktivnostima (informacije o prisutnosti i prioritetima)
Integracija s aplikacijama Exchange i Domino
Brzo poručivanje
Zapisi o pozivima, utemeljeni na poslužitelju
Sigurnost (pristup imeniku, enkripcija podataka)
Pomagala za upravljanje (rad i održavanje)
Sučelja s rješenjima za poručivanje
Sučelja s vanjskim sustavima
Aplikacija Mobile Location Server za postavljanje aktivnih informacija o prisutnosti
Sučelja s LDAP imenicima.