Pozivni centar Business Phone je Ericssonov mali poslovni sustav za maksimalni broj od 40 agenata. Omogućuje bolje prilagođavanje potrebama korisnika usluga uz istovremeno učinkovitije korištenje postojećih kapaciteta - ostvarujući pritom znatnu uštedu. Pročitajte zašto.
Pozivni centar Business Phone podržava funkciju automatskog posrednika, što omogućuje određeno smanjenje pritiska na agente. Podržava i skupljanje, spremanje i potom analizu odgovarajućih podataka vitalnih za rad sustava, omogućujući maksimalno prilagođavanje kako pri svakodnevnom radu, tako i pri dugoročnijem planiranju.
Funkcije pozivnog centra Business Phone mogu se primijeniti za anketiranje korisnika o zadovoljstvu pruženim uslugama ili za analizu odgovarajućeg uzorka prodaje tijekom neke marketinške kampanje. Pozivni centar BusinessPhone može također pomoći u planiranju osoblja analizirajući neke od podataka, kao što su na primjer prosječno vrijeme do javljanja agenta na poziv ili postotak odbijenih poziva.
- Automatsko raspodjeljivanje poziva
Integrirana u osnovni Business Phone sustav, raspodjela poziva (ACD, Automatic Call Distribution) usmjerava pozive na najprikladnije mjesto za podršku, poboljšavajući tako komunikacije i pružene usluge.
- BusinessPhone Call Center Supervisor
Zasnovan na Windows-ima pomoću posebnog programa omogućuje nadgledatelju (supervisor) nadgledanje i pružanje, prema potrebi, podrške agentima kod dolaznih poziva. Pored toga program prikuplja, analizira i prezentira podatke o pozivima, pružajući tako važan pregled operativnih i komercijalnih učinaka.
- BusinessPhone Call Center Assistant
Pruža učinkovitije radno okruženje za agente u prilikama kada je potrebno podržati veći broj dolaznih i odlaznih poziva. Pridruživanjem poziva na računalo, osigurava se brzi pristup odgovarajućim podacima za vrijeme poziva doprinoseći tako poboljšanju poslovnih procesa.
- Interactive Voice Response (IVR)
Osigurava odgovarajuće informacije tijekom poziva, koristeći pogodnosti integracije računala i telefonije.