Search
Hrvatska
Pozivni centar BusinessPhone  
POSTANITE PRISTUPAČNIJI

Pozivni centar Business Phone je Ericssonov mali poslovni sustav za maksimalni broj od 40 agenata. Omogućuje bolje prilagođavanje potrebama korisnika usluga uz istovremeno učinkovitije korištenje postojećih kapaciteta - ostvarujući pritom znatnu uštedu. Pročitajte zašto.


Pozivni centar Business Phone podržava funkciju automatskog posrednika, što omogućuje određeno smanjenje pritiska na agente. Podržava i skupljanje, spremanje i potom analizu odgovarajućih podataka vitalnih za rad sustava, omogućujući maksimalno prilagođavanje kako pri svakodnevnom radu, tako i pri dugoročnijem planiranju.


Funkcije pozivnog centra Business Phone mogu se primijeniti za anketiranje korisnika o zadovoljstvu pruženim uslugama ili za analizu odgovarajućeg uzorka prodaje tijekom neke marketinške kampanje. Pozivni centar BusinessPhone može također pomoći u planiranju osoblja analizirajući neke od podataka, kao što su na primjer prosječno vrijeme do javljanja agenta na poziv ili postotak odbijenih poziva.

  • Automatsko raspodjeljivanje poziva
    Integrirana u osnovni Business Phone sustav, raspodjela poziva (ACD, Automatic Call Distribution) usmjerava pozive na najprikladnije mjesto za podršku, poboljšavajući tako komunikacije i pružene usluge.
  • BusinessPhone Call Center Supervisor
    Zasnovan na Windows-ima pomoću posebnog programa omogućuje nadgledatelju (supervisor) nadgledanje i pružanje, prema potrebi, podrške agentima kod dolaznih poziva. Pored toga program prikuplja, analizira i prezentira podatke o pozivima, pružajući tako važan pregled operativnih i komercijalnih učinaka.
  • BusinessPhone Call Center Assistant
    Pruža učinkovitije radno okruženje za agente u prilikama kada je potrebno podržati veći broj dolaznih i odlaznih poziva. Pridruživanjem poziva na računalo, osigurava se brzi pristup odgovarajućim podacima za vrijeme poziva doprinoseći tako poboljšanju poslovnih procesa.
  • Interactive Voice Response (IVR)
    Osigurava odgovarajuće informacije tijekom poziva, koristeći pogodnosti integracije računala i telefonije.
Povezani proizvod