Jednostavno je kako i zvuči. Kada koristite koncept One Phone, svaki zaposlenik će imati jedan telefon za svu funkcionalnost vašeg poslovnog komunikacijskog sustava kao integrirani dio dijeljene, konsolidirane IP komunikacijske infrastrukture. To može biti mobilni telefon, PC klijent ili fiksni telefon, a može posluživati govor, ili niz govornih i podatkovnih aplikacija. Svaki telefon se prilagodi specifičnim potrebama svakoga zaposlenika.
Koncept One Phone se može realizirati na bilo kojoj komunikacijskoj platformi. U skladu s time, svaka tvrtka može opremiti svakoga zaposlenika personaliziranim rješenjem, te tako stvoriti platformu za poboljšanje rezultata. Koncept One Phone trasira put za buduće poslovne komunikacije.
Slijedi nekoliko primjera uvođenja Ericssonovoga koncepta One Phone za zadovoljavanje pojedinačnih potreba:
Zaposlenik A je zaposlenik koji je većinom u tvrtki, vrlo rijetko radi van nje, opremljen je fiksnim ili mobilnim telefonom, zavisno o tome kreće li unutar tvrtke ili ne.
Zaposlenik B je izvan tvrtke više od jednoga dana tijekom tjedna, a mobilni telefon koristi zajedno s klijentskim telefonom na prenosivom osobnom računalu, i može, npr., raditi kod kuće, u hotelu ili zračnoj luci.
Zaposlenik C je rukovoditelj koji treba biti dostupan neovisno o vremenu i mjestu na kojem se nalazi. Koristi pametni telefon (Smartphone) sa svim telefonskim i dodatnim mobilnim funkcijama kao što su "push" elektronička pošta i kalendar.
Provjerene pogodnosti koncepta One Phone su povećana učinkovitost zaposlenika, povećano zadovoljstvo poslovnih partnera, ojačana konkurentnost i, iznad svega, značajno sniženi troškovi ulaganja.