Ericsson je nedavno predstavio novu seriju BusinessPhone rješenja za mala i srednja poduzeća koja će im omogućiti da iskoriste prednosti veće suradnje u timu, multimedijske komunikacije te informacije o prisutnosti, uz mnoga druga unapređenja u području mobilnosti, IP temeljenoj konvergenciji te integraciji aplikacija.
Novo izdanje Ericssonovog BusinessPhone IP-temeljenog sustava za poslovnu komunikaciju poboljšava učinkovitost u komunikaciji te produktivnost. Tako su moguće informacije o prisutnosti, sjedinjeno poručivanje (unified messaging), usluge namijenjene suradnji u timu te multimedijska komunikacija.
Napredne mogućnosti koje su sada dostupne korisnicima iz malih i srednjih poduzeća uključuju integraciju informacija o prisutnosti s uredskim PIM sustavima poput Microsoft Outlooka. Ovo znači da se, na primjer, pozivi mogu automatski preusmjeravati na temelju korisnikovog trenutnog statusa u kalendaru Outlooka. Informacija o prisutnosti također se može koristiti za automatski , unaprijed definirani, glasovni odgovor pozivatelju kada traženi korisnik nije dostupan. Korisnici mogu podešavati profil i uz pomoć kratkih SMS poruka, ukoliko se nalaze izvan ureda.
Torbjörn Lundmark, direktor prodaje konvergentnih rješenja u Ericsson Enterprise, kaže: "Naša je filozofija korisnicima ponuditi realističnu i jednostavnu migraciju na nove IP temeljene komunikacije i mobilne poslovne sustave - uvijek vodeći računa da se postojeće investicije iskoriste, kada god je moguće."
"Zadnje izdanje BusinessPhone-a nadograđuje se na konvergentu arhitekturu sustava s ciljem ostvarivanja značajnih koristi u poslovanju zbog unaprijeđene grupne suradnje, mobilnoga rada, prisutnosti te multimedijskih komunikacija."
Nove funkcionalnosti u BusinessPhoneu 8.0 uključuju: integraciju faksa za usluge sjedinjenog poručivanja te prijenos faks poruka do svakog desktopa i od njega.
Unaprijeđena je i BackStage komunikacijska aplikacija, uz poboljšanu potporu za suradnju te informacije o prisutnosti i multimedijsku komunikaciju.
Novo obilježje pod nazivom 'All Computer Telephony' osigurava potpunu integraciju telefonije s računalom (Computer-Telephony Integration - CTI) na svakom BusinessPhone sustavu, bez dodatnih troškova. Ovo korisnicima omogućuje uspostavu poziva klikom miša uz pomoć TAPI aplikacija. Druga obilježja uključuju optimizaciju usmjeravanja u korporacijskoj mreži (Corporate Network Route Optimization); nove BusinessPhone pakete za IP telefoniju i nove usluge na integriranom aplikacijskom poslužitelju (Integrated Application Server - IAS) koji hostira sve BusinessPhone aplikacije.
BusinessPhone 8.0 malim i srednjim poduzećima osigurava IP-temeljenu multi-konvergirajuću infrastrukturu koja je sada dostupna u unaprijed pripremljenom paketu rješenja jednostavnog za primjenu. Novi digitalni rezidencijalni pristupnici (Digital Residential Gateway - DRG) omogućuju malim i srednjim poduzećima ekonomično rješenje za udaljene/područne urede.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle